Shruggie Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Nei, ikke Youtube, i virkeligheten. For du bor vel i nærheten av MASSEVIS av muslimer, og kjenner personlig mange familier som du har blitt invitert hjem hos flere ganger? Og du jobber selvsagt med en stor prosentandel av norges innvandrerbefolkning. Og du er ikke rasist. Og mange andre floskler. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 For mange. Alt for mange. Deres hat mot demokrati og alt som ikke er islam er mer enn ekte nok. Når en setter islam fremfor alt, da er en ikke-integrerbar. Huff, det hørtes ikke bra ut. Er det lov å spørre hvor, og i hvilken situasjon du har møtt disse? Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Endret 21. mai 2016 av geita_ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Du bor ikke i Tyskland, så hvorfor plager i det hele tatt dette deg? Du bor her, men velger å sitte å glane ut i luften og lage fantasier om hvordan det er å være "Tysk" Hva med å våkne opp? Det er jo relevant å se til Tyskland da Tyskland har vært enda mer selvdestruktive i sin innvandringspolitikk enn hva vi selv har vært. Sverige og Tyskland har masse eksempler på hva som skjer når du lar underutviklede kulturer få fotfeste. Jeg synes det mest relevante er å se nøye på det som skjer nærmest meg selv, fordi jeg antar at virkeligheten kan kun ses der man til enhver tid er. Og for å kunne se virkeligheten som den er bør man se veldig nøye på hva det er som ser, nemlig en selv! Problemer oppstår i egen bevissthet først og fremst og gjør man det ryddig I eget hode først, vil mange problemer løses uten å blande inn noen andre. Og hvis det er noen andre individer som har problemer nær meg, vil jeg så klart gjøre mitt beste for å hjelpe dem, men jeg hjelper ingen ved å lage fantasiskremselsbilder av noe som skjer milevis unna der jeg er I dette tilfellet er "der du er" det samme som Europa. Utvidet med et par asiatiske og noen afrikanske land. Hvorfor i alle dager vi skal ødelegge vår egen sivilisasjon ved å ta imot en røys med ikke-integrerbare individer er forbi min fatteevne. hvorfor i alle dager skal vi gjøre det komplett umulig for oss å hjelpe noen som helst? Det er nemlig det som er resultatet av en politikk Sverige og Tyskland fører. Hvor mange ikkeintegrerbareindivider har du personlig møtt og vært såpass mye med slik at du kan bedømme dem rettferdig og "sant" som ikkeintegrerbareindivider? For mange. Alt for mange. Deres hat mot demokrati og alt som ikke er islam er mer enn ekte nok. Når en setter islam fremfor alt, da er en ikke-integrerbar. Deres syn til demokrati, kvinner, homofile og deres meninger og tanker om barneoppdragelse er middelalderske for å si det pent. Og da snakker vi om den gruppen som faktisk har fått seg høyere utdanning! Jeg tør ikek tenke på hvor ille det er blant analfabetene. Hvor lang tid brukte du på hver og en av disse individene, og hvor mye tid er adekvat for å bli godt nok kjent med andre som brukbare/ubrukelige? Hvor lang tid måtte jeg bruke på deg før en rettferdig dom kunne felles tror du? Min erfaring er at man må bruke relativt lang tid og oppleve folk I forskjellige situasjoner, og selv da er det å dømme en nokså risikabel affære, fordi det spørs på hvor objektiv jeg selv er først og fremst Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Islamister har snart tatt over flesteparten av storbyene i England. Dessuten er Sharia innført i muslimtunge bydeler. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Og alvene kommer snart til å vinne over dvergene i den store krigen i Italia. 3 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Islamister har snart tatt over flesteparten av storbyene i England. Hvilke? Nevn et par, i det minste, og hvor du finner dokumentasjon på dette. Dessuten er Sharia innført i muslimtunge bydeler. Dette er det samme som vi kaller "forliksråd" i Norge... Kanskje du først og fremst er "mørkredd"? 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Islamister har snart tatt over flesteparten av storbyene i England. Dessuten er Sharia innført i muslimtunge bydeler. Det er 51 byer i England (65 i Storbritannia). Jeg vil også gjerne vite hvilke det er Muslimene har tatt over. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Islamister har snart tatt over flesteparten av storbyene i England. Dessuten er Sharia innført i muslimtunge bydeler. Det er 51 byer i England (65 i Storbritannia). Jeg vil også gjerne vite hvilke det er Muslimene har tatt over. Psst. Det er islamister som - angivelig - har tatt over. (Men Miss Anthrope skiller kanskje ikke på det?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå