Alv V Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 I 2008 ble FN-resolusjon 7/19 vedtatt, en resolusjon som handler om "islamofobi" og å fordømme dette på samme måte som diskriminering ovenfor rase, kjønn, legning osv. og det er altså lagt særlig vekt på Islam i denne sammenhengen. Mye av bakgrunnen for dette var at Sveits ønsket forbud mot å bygge flere minareter i landet. Minoriteten som stemte mot resolusjonen var utelukkende Europeiske land.Det Muslimske Brorskap har en rekke frontorganisasjoner både i USA og europeiske land, en organisasjon som er forbudt i Egypt, men som regnes som moderat i Vesten. Disse har både uttalt i det offentlige planer om et "langsomt jihad" mot Vesten, ved å overgå amerikanere og etniske europeere i fødselsrate og på den måten få et flertall muslimske arabere, sånn som i Midt-Østen og Nord-Afrika til å styre den politiske prosessen, å bruke demokrati og rettigheter til å bekjempe begge deler. Det har også blitt avslørt andre terror-plott med forgreninger til Det Muslimske Brorskapet og f.eks. CAIR - enda en lobbyistisk front-organisasjon som blir ansett som moderat, men som har bidratt til våpensalg til terrorister. Det ble nylig kjent at norsk utenlands-bistand ble brukt av PA til å betale lønn til palestinske menn dømt til fengsel pga terrorisme. Smoking Gun Their first big break came several years ago with the search of one of the Brotherhood leaders’ homes in Annandale, Va., following his arrest on suspicion he had cased the Chesapeake Bay Bridge and other bridges for possible terrorist attack. There, in a sub-basement of suspect Ismail Elbarasse’s basement, FBI agents uncovered a stash of secret manifestos, charters and other documents revealing the depth of the conspiracy. Read more at http://www.wnd.com/2011/02/266725/#5QEFpUmoDAPAJJcr.99 Bare et par eksempler av veldig mange flere. Så personlig er jeg usikker på om europeiske politikere og sikkerhetstjenester gjør nok for å hindre denne utviklingen, jeg mener at befolkningen i landet ikke burde behøve å frykte terrorisme gjort med en religion som motivasjon og at det derfor bør settes inn strengere tiltak. Andre selvmordssekter og polygamistiske mormonere f.eks. blir jo straffeforfult, så hvorfor skjer ikke det samme med de som forfekter islamistiske synspunkt som handler om det samme? Ledere i det Muslimske Brorskap og andre front-organisasjoner som blir støttet med milliarder av saudi-arabiske, kuwaitiske osv. oljedollar, har blitt avslørt å ha gått fra dør til dør i muslimske hjem og forklart at polygami, at en mann gifter seg først offentlig og så i moske, er tillatt. Opprettelsen av paralell-samfunn blir oppfattet som vitalt for å få videre kontroll. 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 (endret) Neida.... https://www.youtube.com/watch?v=UDht35tlxy8&feature=youtu.be Dette går nok fint skal du se. Endret 20. mai 2016 av geita_ 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Jeg stoler ikke på våre egne makter, og jeg tror vi ved å bruke makt skaper disse fiendene selv. Hvis vi heller fokuserte nøye på hva og hvordan hver og en av oss tilrettelegger for god integrering og samarbeid med alle nye "ukjente" hver bidige dag, kunne vi løst problemet på lavest mulig nivå uten annen makt enn det som ligger I fornuftig oppførsel og alminnelig vennlighet. Våre egne politikere og despoter gjør ikke annet enn å skremme oss til å glemme hvor bedritne de selv er som rollemodeller og demokratiske ledere Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Islamister sliter med å ta over østen, så jeg tror vi har noen uker på oss... 7 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Hvis overtagelsen og utryddelsen ikke vil skje før om femti år, er det dessverre alt for langt fram i tid til at det kan interessere selvsentrerte dusindebattanter. Dine ord faller på stengrunn, trådstarter. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Morsomt med folk som knapt nok har opplevd farligere fenomen enn å streve med å smøre matpakken og likevel bli så steike interessert i å bekjempe fiender av kjøtt og blod ... Ingen har erfart krig eller stått i direkte fare for å miste livet selv, men det forhindrer dem ikke å skrike og skråle: drep fienden! Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 ... har blitt avslørt å ha gått fra dør til dør i muslimske hjem og forklart at polygami, at en mann gifter seg først offentlig og så i moske, er tillatt. Har ingenting med polygami å gjøre. Giftermål (ekteskap) er i nesten alle vestlige og flertallet andre land en statlig handling av juridisk art. Retten til å uføre handlingen, den såkalte vigselsretten kan gis til andre slik som prester, spesielle vigslere i ulike trossamfunn med flere. Hvordan dette gjøres avviker i fra land til land, og i mange land er det kun statlige organ som har vigselsrett. I Frankrike er det kun "borgerlig" vigsle som er gyldig, men trossamfunnsrelaterte seremonier i tillegg er helt vanlig. Så dette er vanlig praksis i mange land, og de fleste franskmenn er faktisk gift på denne måten, og den katolske kirken driver også oppsøkende virksomhet for å få franskmenn til å gjennomføre "vigselssermoni" i kirken. Polygami er når man er gift med 2 eller flere personer samtidig. ----- Ellers skal jeg ikke uttale meg om elementer i "det muslimske brorskap" ønsker å overta vesten på den måten du skisserer. Uansett vil det være fåfengt å forsøke. All erfaring og statistikk viser at fødselsratene hos innvandrere (uansett muslimer eller andre) faller drastisk i generasjon 2 - som oftest ned mot normal fødselsrate. I tillegg er det faktisk slik at en stor andel av innvandrere faktisk integreres/assimileres. Skal mer enn 50 % av Europas (vestens) befolkning om 50 år være "troende" muslimer må det til en enorm folkevandring fra muslimske land. Det er ikke mulig å oppnå i noe vestlig land med dagens innvandringsrate, fødselstall og grad av assimilering/integrasjon. Opprettelse av såkalte parallellsamfunn er et reelt problem - men det er ikke nødvendigvis et muslimsk problem. Det er mer et såkalt "utenforskaps"problem. Blant annet er dette et problem i USA, Mexico og de fleste land i Mellom- og Sør-Amerika. Brasil har mengder av slike parallelle samfunn. Og uansett om slike parallelle samfunn er muslimske, hinduistiske, kriminelle, afro-amerikanere, latino eller - ja så skaper de et reelt problem i et demokrati. 50 år er ellers fryktelig lang tid, og verden vil ha endret seg radikalt av helt andre grunner. Jeg er gammel nok til å huske en verden hvor Kina ikke var en reell maktfaktor i verden i det hele tatt. Også en verden hvor "multinasjonale" selskaper hadde begrenset makt. Faktisk vil jeg påstå at fremveksten av "multinasjonale" selskaper som nye "stater", og avtaler som TISA og TTIP er en langt større trussel for oss enn en mulig muslimsk overtagelse av vesten (om 50 til 100 år). For det første er det stor sannsynlighet for at det skjer, og for det andre vil de skje i løpet av langt kortere tid. Og vil medføre at vi elegant gir fra oss selvråderett og det meste av demokratiet. Potensielle flyktningestrømmer grunnet klimaendringer, matvarekriser etc er også langt større trusler - og langt mer sannsynlige. Jeg har selv sett i hvor stor grad verden har endret seg de siste 30 - 50 åra, og det er ikke tvil om at vi står ovenfor langt større utfordringer framover enn de min generasjon har opplevd. Men jeg vil hardnakket påstå at "muslimsk overtagelse" er en av de minste utfordringene, og også den minst sannsynlige. 2 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Jeg stoler ikke på våre egne makter, og jeg tror vi ved å bruke makt skaper disse fiendene selv. Hvis vi heller fokuserte nøye på hva og hvordan hver og en av oss tilrettelegger for god integrering og samarbeid med alle nye "ukjente" hver bidige dag, kunne vi løst problemet på lavest mulig nivå uten annen makt enn det som ligger I fornuftig oppførsel og alminnelig vennlighet. Våre egne politikere og despoter gjør ikke annet enn å skremme oss til å glemme hvor bedritne de selv er som rollemodeller og demokratiske ledere Du tror virkelig på det du sier ? Disse folkene er ikke her for å "integrere" eller "samarbeide". Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Moderatormelding Tråden ble flyttet til oppslagstavlen. Vennligst les:https://www.diskusjon.no/index.php?showannouncement=55&f=57https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1723797Tilbakemelding tas på PM Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Jeg stoler ikke på våre egne makter, og jeg tror vi ved å bruke makt skaper disse fiendene selv. Hvis vi heller fokuserte nøye på hva og hvordan hver og en av oss tilrettelegger for god integrering og samarbeid med alle nye "ukjente" hver bidige dag, kunne vi løst problemet på lavest mulig nivå uten annen makt enn det som ligger I fornuftig oppførsel og alminnelig vennlighet. Våre egne politikere og despoter gjør ikke annet enn å skremme oss til å glemme hvor bedritne de selv er som rollemodeller og demokratiske ledere Du tror virkelig på det du sier ? Disse folkene er ikke her for å "integrere" eller "samarbeide". Jeg ser en video som påstås å vise en demontrasjon mot stenging av ett lokale. Ikke voldelige demonstrasjoner er ett demokratisk virkemiddel og endel av verdien "ytringsfrihet". Hva annet enn god forståelse og bruk av demokratiet er det du mener videoen viser? Og at jeg "tror" på hva jeg mener er din fantasi. Direkte erfaringer og dermed "viten" om hvordan man kommuniserer og samarbeider folk mellom i det daglige er det jeg baserer meg på Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Jeg skjønner ikke hvorfor Tyskland ikke kan finne på en mellomting mellom verdenskrig og selvdestruksjon, og det å la seg utnytte. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Du bor ikke i Tyskland, så hvorfor plager i det hele tatt dette deg? Du bor her, men velger å sitte å glane ut i luften og lage fantasier om hvordan det er å være "Tysk" Hva med å våkne opp? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Du bor ikke i Tyskland, så hvorfor plager i det hele tatt dette deg? Du bor her, men velger å sitte å glane ut i luften og lage fantasier om hvordan det er å være "Tysk" Hva med å våkne opp? Det er jo relevant å se til Tyskland da Tyskland har vært enda mer selvdestruktive i sin innvandringspolitikk enn hva vi selv har vært. Sverige og Tyskland har masse eksempler på hva som skjer når du lar underutviklede kulturer få fotfeste. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Nei, det er relevant å se til Norge, for det er her du bor. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Sverige og Tyskland har masse eksempler på hva som skjer når du lar underutviklede kulturer få fotfeste. Jeg synes da de har et ganske godt grep om nynazistene i begge landene? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Du bor ikke i Tyskland, så hvorfor plager i det hele tatt dette deg? Du bor her, men velger å sitte å glane ut i luften og lage fantasier om hvordan det er å være "Tysk" Hva med å våkne opp? Det er jo relevant å se til Tyskland da Tyskland har vært enda mer selvdestruktive i sin innvandringspolitikk enn hva vi selv har vært. Sverige og Tyskland har masse eksempler på hva som skjer når du lar underutviklede kulturer få fotfeste. Jeg synes det mest relevante er å se nøye på det som skjer nærmest meg selv, fordi jeg antar at virkeligheten kan kun ses der man til enhver tid er. Og for å kunne se virkeligheten som den er bør man se veldig nøye på hva det er som ser, nemlig en selv! Problemer oppstår i egen bevissthet først og fremst og gjør man det ryddig I eget hode først, vil mange problemer løses uten å blande inn noen andre. Og hvis det er noen andre individer som har problemer nær meg, vil jeg så klart gjøre mitt beste for å hjelpe dem, men jeg hjelper ingen ved å lage fantasiskremselsbilder av noe som skjer milevis unna der jeg er Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Du bor ikke i Tyskland, så hvorfor plager i det hele tatt dette deg? Du bor her, men velger å sitte å glane ut i luften og lage fantasier om hvordan det er å være "Tysk" Hva med å våkne opp? Det er jo relevant å se til Tyskland da Tyskland har vært enda mer selvdestruktive i sin innvandringspolitikk enn hva vi selv har vært. Sverige og Tyskland har masse eksempler på hva som skjer når du lar underutviklede kulturer få fotfeste. Jeg synes det mest relevante er å se nøye på det som skjer nærmest meg selv, fordi jeg antar at virkeligheten kan kun ses der man til enhver tid er. Og for å kunne se virkeligheten som den er bør man se veldig nøye på hva det er som ser, nemlig en selv! Problemer oppstår i egen bevissthet først og fremst og gjør man det ryddig I eget hode først, vil mange problemer løses uten å blande inn noen andre. Og hvis det er noen andre individer som har problemer nær meg, vil jeg så klart gjøre mitt beste for å hjelpe dem, men jeg hjelper ingen ved å lage fantasiskremselsbilder av noe som skjer milevis unna der jeg er I dette tilfellet er "der du er" det samme som Europa. Utvidet med et par asiatiske og noen afrikanske land. Hvorfor i alle dager vi skal ødelegge vår egen sivilisasjon ved å ta imot en røys med ikke-integrerbare individer er forbi min fatteevne. hvorfor i alle dager skal vi gjøre det komplett umulig for oss å hjelpe noen som helst? Det er nemlig det som er resultatet av en politikk Sverige og Tyskland fører. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Du bor ikke i Tyskland, så hvorfor plager i det hele tatt dette deg? Du bor her, men velger å sitte å glane ut i luften og lage fantasier om hvordan det er å være "Tysk" Hva med å våkne opp? Det er jo relevant å se til Tyskland da Tyskland har vært enda mer selvdestruktive i sin innvandringspolitikk enn hva vi selv har vært. Sverige og Tyskland har masse eksempler på hva som skjer når du lar underutviklede kulturer få fotfeste. Jeg synes det mest relevante er å se nøye på det som skjer nærmest meg selv, fordi jeg antar at virkeligheten kan kun ses der man til enhver tid er. Og for å kunne se virkeligheten som den er bør man se veldig nøye på hva det er som ser, nemlig en selv! Problemer oppstår i egen bevissthet først og fremst og gjør man det ryddig I eget hode først, vil mange problemer løses uten å blande inn noen andre. Og hvis det er noen andre individer som har problemer nær meg, vil jeg så klart gjøre mitt beste for å hjelpe dem, men jeg hjelper ingen ved å lage fantasiskremselsbilder av noe som skjer milevis unna der jeg er I dette tilfellet er "der du er" det samme som Europa. Utvidet med et par asiatiske og noen afrikanske land. Hvorfor i alle dager vi skal ødelegge vår egen sivilisasjon ved å ta imot en røys med ikke-integrerbare individer er forbi min fatteevne. hvorfor i alle dager skal vi gjøre det komplett umulig for oss å hjelpe noen som helst? Det er nemlig det som er resultatet av en politikk Sverige og Tyskland fører. Hvor mange ikkeintegrerbareindivider har du personlig møtt og vært såpass mye med slik at du kan bedømme dem rettferdig og "sant" som ikkeintegrerbareindivider? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Du bor ikke i Tyskland, så hvorfor plager i det hele tatt dette deg? Du bor her, men velger å sitte å glane ut i luften og lage fantasier om hvordan det er å være "Tysk" Hva med å våkne opp? Det er jo relevant å se til Tyskland da Tyskland har vært enda mer selvdestruktive i sin innvandringspolitikk enn hva vi selv har vært. Sverige og Tyskland har masse eksempler på hva som skjer når du lar underutviklede kulturer få fotfeste. Jeg synes det mest relevante er å se nøye på det som skjer nærmest meg selv, fordi jeg antar at virkeligheten kan kun ses der man til enhver tid er. Og for å kunne se virkeligheten som den er bør man se veldig nøye på hva det er som ser, nemlig en selv! Problemer oppstår i egen bevissthet først og fremst og gjør man det ryddig I eget hode først, vil mange problemer løses uten å blande inn noen andre. Og hvis det er noen andre individer som har problemer nær meg, vil jeg så klart gjøre mitt beste for å hjelpe dem, men jeg hjelper ingen ved å lage fantasiskremselsbilder av noe som skjer milevis unna der jeg er I dette tilfellet er "der du er" det samme som Europa. Utvidet med et par asiatiske og noen afrikanske land. Hvorfor i alle dager vi skal ødelegge vår egen sivilisasjon ved å ta imot en røys med ikke-integrerbare individer er forbi min fatteevne. hvorfor i alle dager skal vi gjøre det komplett umulig for oss å hjelpe noen som helst? Det er nemlig det som er resultatet av en politikk Sverige og Tyskland fører. Hvor mange ikkeintegrerbareindivider har du personlig møtt og vært såpass mye med slik at du kan bedømme dem rettferdig og "sant" som ikkeintegrerbareindivider? For mange. Alt for mange. Deres hat mot demokrati og alt som ikke er islam er mer enn ekte nok. Når en setter islam fremfor alt, da er en ikke-integrerbar. Deres syn til demokrati, kvinner, homofile og deres meninger og tanker om barneoppdragelse er middelalderske for å si det pent. Og da snakker vi om den gruppen som faktisk har fått seg høyere utdanning! Jeg tør ikek tenke på hvor ille det er blant analfabetene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå