ConcourseB Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 Men jeg har et stramt budsjett. Drop shipping er vanskelig. Skal bare kjøpe inn varene, så skal jeg sende dem fra Norge med Posten. Lenke til kommentar
ConcourseB Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 Finner ikke Noen som kan dropshitte. Lenke til kommentar
ConcourseB Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 (endret) Les min nest siste melding. Her er tilbudet jeg fikk fra en fabrikk i Kina. Ser det bra ut? De tilbød å drop shippe for 30 USD hver produkt. Takket nei og ville ha alle til mitt hus. Er det for dyrt? Hver t skjorte 5.8USD med mitt eget design. Skal ha 20 t skjorter. +70USD frakt til Norge. Paypal fee 10 USD. Til sammen 196 USD for 20 t skjorter fra Kina. Endret 24. mai 2016 av ConcourseB Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Så inkludert moms, kommer det på i overkant av kr 2000,- Så skal jo du kunne sende dette rundt om kring. I Norge koster det rundt 140-160kr for sporing innelands (Avhengig av avtale med posten ol). Utenlands kommer det fort på kr 290,- i frakt. Så skal jo du også ha litt fortjeneste på salgene, slik at du har råd til og drifte det du må drifte, samt lønn ol. Kanskje må du ansette en regnskapsfører. Er litt mye man må tenke igjennom Lenke til kommentar
ConcourseB Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2016 Så inkludert moms, kommer det på i overkant av kr 2000,- Så skal jo du kunne sende dette rundt om kring. I Norge koster det rundt 140-160kr for sporing innelands (Avhengig av avtale med posten ol). Utenlands kommer det fort på kr 290,- i frakt. Så skal jo du også ha litt fortjeneste på salgene, slik at du har råd til og drifte det du må drifte, samt lønn ol. Kanskje må du ansette en regnskapsfører. Er litt mye man må tenke igjennom Hva om jeg sender varene fra Sverige Bye bye Moms! Lenke til kommentar
ConcourseB Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2016 Dette er en hobby, ikke ekte firma. Gidder ikke å registrere som firma, vil gå konk etter 2 dager uansett. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Lag deg en BMC først og fremst. Undersøk markedet og snakk med kundene dine. Prøv å svar på følgene; 1. Hvorfor, 2. Hvordan og 3. Hva. Hva skal du selge? Hvordan? Hvorfor skal folk kjøpe dette av deg? Tenk på hvilke verdier og løsninger du prøver å selge. Er greit nok du skal selge t-skjorter, men det gjør jo veldig mange andre også.. Er greit å studere markedet og lage en plan for hvorfor produktene dine er bedre enn hva som allerede eksisterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå