ConcourseB Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Hei, planlegger å starte en nettbutikk. Hva må jeg passe på når jeg starter. Skal jeg bare gjøre klar noen klær, lage nettsiden, vente til noen bestiller, pakke klærne, gå til Posten og sende klærne til personen? 2 Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Er ikke klesmarkedet ganske mettet? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Fordel med kvalitet ihvertfall ellers så kan du gå konk ganske så fort Lenke til kommentar
ConcourseB Skrevet 20. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2016 Hva burde jeg selge på nettet? Har tenkt å starte en nettbutikk for folk i et land i midtøsten der nettbutikker fortsatt er nytt. Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 .. og du har markedsinnsikt som forteller deg at det er et marked for butikken din? I tillegg til eventuelle nødvendige språkferdigheter så du når ut til kundebasen din? Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Hvor mye tid har du på å bruke? Krever ekstremt mye med tid.. Lenke til kommentar
ConcourseB Skrevet 20. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2016 Har ubegrenset med tid. Kan snakke det språket jeg har tenkt til å starte nettbutikken i Lenke til kommentar
ConcourseB Skrevet 20. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2016 Hvis dere vil at jeg skal være mer presis så skal jeg åpne nettbutikk for kurdere (Nord-Irak). Det er over 1 million kurdere i Europa. Kurdere er veldig nasjonalistiske og kurdernes soldater (hær, som heter peshmerga) er veldig hellig for kurdere. Man ser på Peshmergaen som noe av det viktigste vi har. Nå er peshmergaen en av de eneste som har ordentlig krig mot IS. Kurdere er veldig kampvillige og jeg kan benytte dette til å selge Peshmerga-T shirt til kurdere. Eller kurdiske ting på klærne. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 https://www.altinn.no/starte-og-drive-bedrift/ Lenke til kommentar
Ratinora Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Du kan begynne med dropshipping, man kan tjene noen hundre lapper i uken til noen hundre tusenlapper i uken. Det eneste du trenger å gjøre er å logge deg inn på weebly.com som er en enkel nettside lager. så kan du lage en nettside som du kan gå inn en avtale med en dropshipper som gjør at hver gang noen trykker på kjøp, vil du få en melding så sender du den til droppshipperen så vil droppshipperen ha litt penger (ikke mye)så sender den det automatisk til kunden fordi det er han som lager varene så det er viktig å velge riktig dropshipper med de riktige varen i riktig land, vips når droppshipperen får meldingen får du penger! Så enkelt du trenger bare å videresende en Mail. Du kan Google litt om dropshipping. Og et tips: få varen til å se kvalitetssikker ut, og husk at du kan gå inn avtale med en dropshipper på andre siden av jordkloden! Lenke til kommentar
ConcourseB Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 Du kan begynne med dropshipping, man kan tjene noen hundre lapper i uken til noen hundre tusenlapper i uken. Det eneste du trenger å gjøre er å logge deg inn på weebly.com som er en enkel nettside lager. så kan du lage en nettside som du kan gå inn en avtale med en dropshipper som gjør at hver gang noen trykker på kjøp, vil du få en melding så sender du den til droppshipperen så vil droppshipperen ha litt penger (ikke mye)så sender den det automatisk til kunden fordi det er han som lager varene så det er viktig å velge riktig dropshipper med de riktige varen i riktig land, vips når droppshipperen får meldingen får du penger! Så enkelt du trenger bare å videresende en Mail. Du kan Google litt om dropshipping. Og et tips: få varen til å se kvalitetssikker ut, og husk at du kan gå inn avtale med en dropshipper på andre siden av jordkloden! Har tenkt til å ha egne design på klær. Kan dropshippere produsere varene? Litt vanskelig å finne en bra dropshipper. Vil ha varene fra Kina/India. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) https://m.spreadshirt.no/ ? Endret 21. mai 2016 av Lesh02 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Bare ikke send klærene fra Norge. da går du fort konk Lenke til kommentar
ConcourseB Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 Bare ikke send klærene fra Norge. da går du fort konk Forklar hvorfor? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Bare ikke send klærene fra Norge. da går du fort konk Forklar hvorfor? Frakt ut av Norge er ekstremt dyrt. Spesielt om du skal ha sporing på pakkene. Lenke til kommentar
ConcourseB Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 Bor 40 min unna Sverige, kan jeg drive nettbutikken derfra? Sende pakker osv Lenke til kommentar
ConcourseB Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 Spreadshirt er dyrt Lenke til kommentar
sungun Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Gå på alibaba og finn en kinesisk produsent som trykker ditt design. Lenke til kommentar
ConcourseB Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 CHINA FOR LIFE Lenke til kommentar
ConcourseB Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 https://sanhoo.m.en.alibaba.com/?spm=a2706.8000167.2.13.RORuC6 Ser de her bra ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå