oksdol Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hei, Jeg har vært på tur og har et par hundre bilder jeg gjerne vil mekke en film av, med lyd og kommentarer, fine overganger etc etc. Hvilket program løser dette best? Pinnacle Studio 8? Adobe Photoshop Album? Adobe Premiere Pro? Lenke til kommentar
LauriZZ Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Eg har hatt gode resultater med Windows MovieMaker 2. Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 MySlideShow Remember: GOOGLE is your friend :> Lenke til kommentar
johang Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 ProShow Gold. Lett det beste alternativet. Smekk, rett på SVCD for bruk i DVD spiller osv. johanG. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 ProShow Gold. Lett det beste alternativet. Smekk, rett på SVCD for bruk i DVD spiller osv. johanG. Forutsatt at DVD-spilleren kan spille av SVCD.. Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ulead DVD Pictureshow 2 eller PhotOnTV. Det første er enklest i bruk, men hvis du lager VCD, så bør du unngå overganger mellom bildene. Det gir høyest oppløsning. PhotOnTV har snedig løsning på det problemet, der det er bare overgangen som får dårlig oppløsning. Den dårlige oppløsningen er en begrensing i VCD-formatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå