Pallantir Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Jeg har noe forholdsvis myk vinyl som er utsatt for en del slitasje, og som jeg skal lakkere mattsvart (den nåværende fargen er en fæl burgunder). Jeg vet om en i Australia som lakkerte den samme delen for to år siden med DuPont Vinyl Dye og har gode resultater, men den er ikke å få kjøpt her. Jeg har sett at Plasti-Kote har en mattsvart lakk, men jeg har ikke funnet den i Gnore, bare Sverige. Vet noen om en god lakk som funker? Jeg har ikke den store troen på Biltema på sånne ting... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 http://www.amazon.com/Dupli-Color-HVP106-Black-Performance-Fabric/dp/B00098PO3G Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 Ja, takk, jeg vet den er god. Men så vidt jeg har forstått, får man ikke aerosolbokser inn i Gnore. Eller er det feil? De sender heller ikke til Norge fra den auksjonen. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 Jeg fant Jetshopnet, som skal fikse sånt. Dessverre har de akkurat nå teknisk feil, men jeg skal som jeg kan få denne greia over med dem. Så får vi se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå