Gå til innhold

LCD Skjerm

hanshidalgo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HW.no har også gjennomført en test på skjermen og det er minst 3-4 andre lignende spørsmål her om det.

Men siden jeg eri så godt humør kan jeg like så godt si hva jeg mener om saken iallefall :)

Sitter her med skjermen selv og jeg vil si at den er FANTASTISK! Ikke prøvd noen andre LCD-skjermer, har hatt CRT frem til denne. Men det er ikke noe problem for meg å bruke den i noe som helst spilling eller annet. Jeg ser derimot en forskjell på denne LCDen og min tidligere CRT. Forskjellen kommer som regel ved at kanter og andre skarpe ting i spill ikke lengre blir skarpt, men mer blurry, i noen spill. Iallefall Max Payne 2 og Trackmania. Men dette er noe du aldri legger merke til, med mindre du ser spesifikt etter det. Det er ingenting av ghosting eller noe som forstyrrer spillopplevelsen, flotte farger, stor skjerm og generelt sett bare veldig bra. Anbefaler den på det sterkeste!

Lenke til kommentar

Blib sa:

Jeg ser derimot en forskjell på denne LCDen og min tidligere CRT. Forskjellen kommer som regel ved at kanter og andre skarpe ting i spill ikke lengre blir skarpt, men mer blurry, i noen spill. Iallefall Max Payne 2 og Trackmania.

Jeg lurer litt på hvorfor du opplever dette. Spiller du i LCD-skjermens naturlige oppløsning? For Samsung 191T så er dette 1280*1024. Nesten alle andre oppløsninger vil bli uklare, dvs blurry.

Endret av icaruz
Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på hvorfor du opplever dette. Spiller du i LCD-skjermens naturlige oppløsning? For Samsung 191T så er dette 1280*1024. Nesten alle andre oppløsninger vil bli uklare, dvs blurry.

Alt i 1280x1024 ja. Men jeg glemte en ting i setningen: Vegger og slikt blir blurry hvis jeg beveger på vinduet. Seff ikke når ting står i ro. Men hvis jeg svinger frem og tilbake på kameraet så får en en slags NFS:Underground-effekt på veggene, Veldig liten, men jeg mener å huske at den er der. Er uansett over 3 uker siden sist jeg spilte noe nå pga ødelagt skjermkort. Skal sendes inn i morgen :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...