akelbo Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Rollespillets siste ekspansjon byr på idylliske landskap og mørke hemmeligheter.The Witcher 3: Blood and Wine-trailer viser frem utvidelsens nye område Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Gleder meg noe helt latterlig til dette her! Beste RPG laget siden Skyrim. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Skal kose meg med exp 1 og 2! Samtidig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541 Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Gleder meg masse til dette Utover nytt innhold så har jeg fått med meg følgende info om utvidelsen:-Det nye området er omtrent samme størrelse som Velen.-Rundt 90 nye quests -Nye våpen og rustning-sett. Det skulle visst være socket-bonus på enkelte av rustningen, men vet ikke helt hva disse gjør eller hvor kraftige de er.-4 ekstra plasser til å sette ut egenskaper, noe som er veldig positivt. Synes det er en kjedelig begrensning med totalt 12 i dag.-Nye egenskaper å bruke poeng på, kalt mutasjon. Dette er ikke nye aktive egenskaper, men en "super-versjon" av eksisterende ting. Man kunne bl.a få AARD til å fryse fiender, dersom de er immune mot å bli slått i bakken. En annen mutasjon gikk ut på at man får 1% ekstra attack power pr slag du treffer med, helt opp til 250%. Effekten blir avsluttet hvis man mottar skade, eller kampen er over, men ser for meg at det kan bli morsomt i lengre kamper. Du kan bare ha 1 mutasjon aktiv om gangen, og de har fått en egen plass i "midten" mellom alle egenskapene, der det pr i dag er en trekantDette var visst først og fremst beregnet på spillere som hadde kommet til et høyt nok nivå til å ha masse poeng til overs. Jeg er selv 51 på new game+ og har vel egentlig kommet til et punkt hvor jeg ikke lenger har noe å bruke poeng på, pga begrensningen på 12 egenskaper. Bruker til og med en mod som gjør at jeg ikke trenger å sette ut general abilities (de gule) for at de skal være aktive, for å spare et par plasser. Endret 21. mai 2016 av Slettet+241541 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Gleder meg, ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå