Adrax Skrevet 19. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2016 Lastet nettopp ned appen til Brun og Blid, og idet jeg registrerte bankkortet mitt der kom det opp en del info om solarium og hudtyper. Hudtype 1 var visst folk som aldri har hatt sol på kroppen, slik som meg. Og de ble anbefalt å ALDRI ta solarium. Stemmer dette? Kan jeg aldri sole meg bare fordi kroppen min aldri har vært i sollys før? Jeg er ikke ginger og blir ganske lett brun i fjeset, men resten av overkroppen og leggene har ikke sett sollys siden jeg vasset naken som 5-åring sikkert. Er med andre ord kritthvit i huden. Er det noen erfarne solariumsfolk her som kan hjelpe en noob? Jeg blir nok uansett å trosse farene og ta solarium likevell, men hvor mange minutter bør jeg begynne med? 5? 10...?? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 20. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2016 Følger denne, er i samme båt selv. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 20. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2016 Ville begynt med kun 5 minutter og jobbet meg oppover, sakte men sikkert. Solarium er forholdsvis effektive, så viktig å være forsiktig. Hvis du skal sole deg ute i sola så begynn med høy faktor på solkremen, kanskje 40-50, og ikke for lenge om gangen. Og husk ALLTID solkrem når du er ute i sola, om du så går med t-skjorte en liten stund ute i sola så smør alltid armer og ansikt/nakke osv. Better safe than sorry Lenke til kommentar
fugledama888 Skrevet 10. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2016 Ville heller brukt selvbruning eller den naturlige solen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå