berniemcMC Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Dette har jeg gjort 1: batteri er byttet og funker 2: Ny plugg med gnist 3: Sekket sikringa, den er riktig størrelse og ok. 2: Sjekket den vakumstyrte bensinkrana. ok 5: Trykt tommeln imot plugghullet for å sjekke trykk. ok 3: Tømt alt av tanker og fylt opp med gode riktige godsaker. 4: Demontert forgasser Jeg er ikke noen ekspert. men dysene og forgasseren ser ok ut. Den vil starte opp imot 5 sekunder, hvis jeg fyller opp med bensin og startgass. rett i plugghullet. Chokewiren er brutt. Det eneste jeg ikke kan forstå. Er en slange som er koblet på forgasser, som går videre lenger frem i scootern. Den er rett under bensinslangen. tenker det er denne som er neste sjekkepunkt. skjønner hva alle de andre slangene/vaierne er for noe. Det er ikke: chokewiren gasswiren. bensinslangen vakumslange til Bensinkran Skal rense forgasser etterhvert nå. hva skal jeg gjøre? tar forslag. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Er det en totakter er det sikkert til oljepumpa. Lenke til kommentar
XxoscxX Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Rens forgasseren.. Dette er ikke store jobben:) Lenke til kommentar
XxoscxX Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Sry Så ikke ene punktet der.. Lenke til kommentar
berniemcMC Skrevet 28. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2016 monterte forgasser. prøvde alt. til slutt. kjørt æ den på rein stargass i 15-20 sekunder. eksosen gikk fra hvit til svart. så gikk den av sæ selv. d her blir en bra sommer . skal stille inn forgasser i dag. kjøpe hjelm. manuell choke er bestilt. Thx for the consern guys. god sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå