Gå til innhold

første landeveissykkel - hjelp

Gjest Slettet-8OkEXm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei! Jeg vet ikke om du har handlet allerede, men 7000 er for mye. Brukte karbonrammer hadde jeg aldri nærmet meg da du ikke kan være sikker på om det er sprekker i rammene eller tegn på brudd. Trek scanner ikke karbonrammene sine for produksjonsfeil. Ikke da denne rammen ble laget, og ikke idag.

Et par kjappe søk på nett viser at denne rammen som selgeren hevder koster hele 30.000 idag, selges for mellom 5-7000 andre steder på nettet så hva selger mener den er verdt er helt uvesentlig. Den er verdt det du er villig til å betale. Campagnolo Chorus er et midt på treet greit gruppesett, men ut ifra bildene ser det ikke ut som om sykkelen har blitt meget lite brukt. Kjederingen foran er ganske slitt. Den funker nok greit et par tusen km til, men den bør byttes. Skruene på bakgiret er rustne. 

Hvis du virkelig vil ha deg en første landeveissykkel og ikke har handlet enda så kjøper du denne her: https://bikeshop.no/sykkel/komplette-sykler/landeveissykler/gavia/gavia-treviso-landeveissykkel-2016-str-m-54-cm-gtreviso54-p0000068745

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...