colombo230 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hei, Etter at jeg innstallerte diverse programmer som skulle måle CPU temp, hard-disk temp etc, har jeg fått et problem: Når PC'en starter står det at Geforce2 GTS kortet mitt som egentlig har 32 MB RAM, bare har 16! Det samme står det når jeg trykker på settings på skrivebordet, og sjekker advanced ---> Geforce2 GTS fanen. I tillegg viser både SiSoft Sandra, og AIDA32 at jeg kun har 16 MB RAM på grafikkortet mitt. Hva kan være galt, og hvordan "får jeg tilbake" de 16 MB rammene? Noe må vel ha blitt "disablet" på et vis, men hva og hvordan? Slik det er nå kjører jo kortet mitt bare på halv maskin! Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Det kan jo være en hardware feil også da... Lenke til kommentar
colombo230 Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Fikk fikset det nå, etter å ha innstallert VIA 4-in-1 og latt maskinen hvile noen timer. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 hehe det meste fikser seg selv av en rar grunn på pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå