rsun Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 (endret) Den stasjonære tok kvelden, men jeg har tilgang til disken. Hvordan overfører jeg mailene som ligger på disken til min bærbare? Endret 24. mai 2016 av Hårek Endret svak emnetittel Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Vel, du må kopiere profilen din fra gammel harddisk til ny. For meg er dette C:\Users\Brukernavn\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\kjydhl95.default (som er ei mappe). Mer informasjon her: https://support.mozilla.org/en-US/kb/profiles-tb 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Må huske å vise skjulte filer for å få opp appdata mappen. Og så bytte navn på den default mappen lik den andre, så er det bare å lime den inn og ertstatte. Men husk at det sletter det du har på den bærbare som ikke er på den andre, så de mailene bør du kopiere først hvis du trenger dem. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Ser forresten ut som gmail og live.com har begynt å avvise thunderbird nå. Lenke til kommentar
rsun Skrevet 26. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2016 Vel, du må kopiere profilen din fra gammel harddisk til ny. For meg er dette C:\Users\Brukernavn\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\kjydhl95.default (som er ei mappe). Mer informasjon her: https://support.mozilla.org/en-US/kb/profiles-tb Jeg finner ikke mappen. Jeg har ingen AppData mappe i C:\Users\Brukernavn ?? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Har du merket av "vis skjulte mapper og stasjoner"? 1 Lenke til kommentar
rsun Skrevet 26. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2016 Har du merket av "vis skjulte mapper og stasjoner"? Ehem.....nei Det var så enkelt, ja. :-D Takk for svar. Nå ordnet det seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå