Wave Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Håper noen kan hjelpe med dette problemet: DVD enhetene i pc'n nekter å spille musikk cd. Det blir bare angitt en fil på 255 min, uansett cd! Men hvis jeg åpner Wavelab, Nero eller lignende kan jeg avspille, rippe og gjøre alt som vanlig. Men vanlig avspilling under Windows cd, Winamp osv er helt umulig... Det rare er at når jeg reformaterte nylig, gikk det helt fint. Men etter at jeg har installert alle programmer, er det umulig... Har bl.a disse installert: VaroDVD, Nero 6, Wavelab 4, CloneDVD, AnyDVD, dvdFAB. Kan disse lage noe krøll? Har ikke forandret på noen innstillinger... som jeg vet om i hvert fall. Noen som skjønner noe av dette? PS. Bra forum her! Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hvis jeg ikke tar helt feil så disabler CloneCD/CloneDVD autorun. Mulig det er her feilen ligger. Hvis denne verdien er 0, sett den til 1 og restart maskina. HKEY_LOCAL_MACHINE/SYSTEM/CurrentControlSet/Services/Cdrom/Autorun Lenke til kommentar
Wave Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Ok.. hvordan kommer jeg dit? (ikke så erfaren på slike ting) Jeg regner med du ikke mener "auto varsling ved innsetting" under cd rom egenskaper. Av/på der hjelper ikke. Os er Win 98 SE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå