bshagen Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Langli har virkelig vært god til å si det åpenbare denne kampen.. Kan ikke si jeg har hørt han si noe som helst denne kampen, hva har han sagt? EDIT: Regner med at du sa feil, jeg bare måtte Men er selvsagt enig Endret 21. mai 2016 av bshagen Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Rooney og langskudd, haha! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Langli har virkelig vært god til å si det åpenbare denne kampen.. Kan ikke si jeg har hørt han si noe som helst denne kampen, hva har han sagt? Første gang så var det på skuddet til Rooney da det ble retur, da ha sa han at ingen rakk det fordi alle var så langt unna fordi Palace hadde sin bakre firer på 16m. Andre gangen var på frispark til Palace da en av spillerne deres fikk hodet på innlegget og De Gea bokset ballen over., da sa han at De Gea reddet fordi headingen var fra langt hold. Ikke noe nyttig altså. Endret 21. mai 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Fellaini er den eneste som klarer å bomme på sånne.. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Hvor mange cornere trenger vi for å skåre egentlig? Jesus Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 DEN så jeg gå inn! Jeg satte ølen i halsen selv Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 helvettes fellaini. hvordan kan du være så stor og så dårlig i lufta? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Langli har virkelig vært god til å si det åpenbare denne kampen.. Kan ikke si jeg har hørt han si noe som helst denne kampen, hva har han sagt? Første gang så var det på skuddet til Rooney da det ble retur, da ha sa han at ingen rakk det fordi alle var så langt unna fordi Palace hadde sin bakre firer på 16m. Andre gangen var på frispark til Palace da en av spillerne deres fikk hodet på innlegget og De Gea bokset ballen over., da sa han at De Gea reddet fordi headingen var fra langt hold. Ikke noe nyttig altså. Neida, helt enig, men det høres ikke ut som Langli det her, det er nok Petter Myhre Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Langli har virkelig vært god til å si det åpenbare denne kampen..Kan ikke si jeg har hørt han si noe som helst denne kampen, hva har han sagt? Første gang så var det på skuddet til Rooney da det ble retur, da ha sa han at ingen rakk det fordi alle var så langt unna fordi Palace hadde sin bakre firer på 16m. Andre gangen var på frispark til Palace da en av spillerne deres fikk hodet på innlegget og De Gea bokset ballen over., da sa han at De Gea reddet fordi headingen var fra langt hold. Ikke noe nyttig altså. Poenget hans var vel at Langli ikke jobber i TV2 lengre. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Ah, aner ikke hvem sin stemme det er da Husker ikke navn, kom bare på det første navnet jeg var usikker på 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 carrick har gjort så mange feil at han bør gå ut før pausen Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Føler at vi skal slippe inn hver eneste gang Palace er i angrep. Stoler ikke på forsvaret vårt. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Der la jeg 100 på at Palace taper denne kampen til utrolige 1,85 i odds. May the Force be with me. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Rasford er virkelig krem til tider! Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 To sjanser hittil som burde/kunne vært mål, lover sjeldent bra det. (Men i hvert fall så skaper vi litt sjanser da). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå