blured Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Det er ikke noen som har en sumo til låns i kveld? Min har gått ut... Hadde vært evig takknemlig AceStream? Bare å bruke r/soccerstreams eller streamsports.me. Kampen vises også på BBC One (blir som NRK 1 i Norge), så tipper denne er lettere å få streamet/sett i HD-kvalitet enn til vanlig. Endret 21. mai 2016 av blured Lenke til kommentar
kwah Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Om den sendes på BBC one er det sikkert mulig å få sett den ved bruk av Hola? Endret 21. mai 2016 av kwah Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Bruker folk fortsatt Hola? Trodde alle visste at det er et botnet. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Bruker folk fortsatt Hola? Trodde alle visste at det er et botnet. I mangel av bedre alternativer så bruker jeg den en gang i blant. Skrur den av når jeg ikke har behov for den. On topic: Kampen går på BBC One, men hola funker ikke på nettsiden deres. Endret 21. mai 2016 av Apox Lenke til kommentar
kwah Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Bruker folk fortsatt Hola? Trodde alle visste at det er et botnet. I mangel av bedre alternativer så bruker jeg den en gang i blant. Skrur den av når jeg ikke har behov for den. On topic: Kampen går på BBC One, men hola funker ikke på nettsiden deres. det funker hos meg nå. trykk på "no, fix it" under "did it work?" mens du er på siden, deretter trykker du på at du har betalt license til bbc (du får spørsmål om det når du prøver å spille av) 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 De Gea Valencia - Smalling - Blind - Rojo Fellaini - Carrick Mata - Rooney - Martial Rashford Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Verdens tregeste midtbaneduo i Carrick og Fellaini mot et Palace som er lynkjapp på kontringer. Blir gøy. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Bare å håpe på noe Martial/Rash show her gitt.... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Mannen vil jo ha sparken.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Pre-show med Tinie Tempah. Veldig amerikanisert dette her. Dog klager ikke så lenge de ikke begynner med sånne Super Bowl-reklamer. Hva var det flagget som vaiet rett foran ham da de begynte å vise nærbilder? Så ut som et type norsk flagg med bare stripene og ikke korset. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Sett det før, men husker ikke hvor. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Lol, synd den pene dama ikke vet når hun skal begynne å synge. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 rooney som defensiv midtbane påstås det her nå Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Rooney minner mer og mer om Scholes, jeg syns han gjør en veldig god jobb i den rollen, og han strør jo om seg med deilige langpasninger Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Selv om Clattenburg blåste så var det virkelig en elendig sklitakling av Blind. Endret 21. mai 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Vi blir rævkjørt på kontringer, ja. Som fryktet. Flaks at vi ikke ligger under. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Langli har virkelig vært god til å si åpenbare ting denne kampen.. Endret 21. mai 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå