biscotti Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Her er tråden for alle oss heldige i VG3 som kom opp i norsk sidemål, wuhu! Er det noen som har noen ideer om hva de tror kan komme på eksamen? Lenke til kommentar
Kling Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Yee. Norsk sidamål er så perfjekto det. Eg elskjar det så mykje. Dette blir berre brå elevar. Lenke til kommentar
Acwarius Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Eig trur det kan kåma spaursmål angåande kamasutra inne på Stortinget Lenke til kommentar
Kling Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Eig trur det kan kåma spaursmål angåande kamasutra inne på Stortinget Dete er mi oppfatting også! Det er veldigt bra ve er flere som tenkjar likedansam! Lenke til kommentar
Acwarius Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Eg leggjar veldig gott merke til at "kling" har ein stort førebedringspautensiale når det gjeld rettskriving Lenke til kommentar
Kling Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Eg leggjar veldig gott merke til at "kling" har ein stort førebedringspautensiale når det gjeld rettskriving Greit at du paupeikar det Acwa, kva anbefalar du meig å gjere for å bli beidre? Eg sjer verkeleig opp til ein som er såppaos god i rettskriving som du! Lenke til kommentar
Acwarius Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Det er jo fyst og framst gramatikkjen å enkle orrdfeil du plagest mæst med. Så eg ville absolutt ha anbefalt at du drog ned på apotekjet og kjøypte nesespray og p-pillar. Lenke til kommentar
Kling Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Det er jo fyst og framst gramatikkjen å enkle orrdfeil du plagest mæst med. Så eg ville absolutt ha anbefalt at du drog ned på apotekjet og kjøypte nesespray og p-pillar. Okay, tusan takk for tipset! skal kjøyra ned til butikjen å kjaupa det med ein gong. P-pillar er eg faktesk i besetting av alereide. Lenke til kommentar
Acwarius Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Det er jo fyst og framst gramatikkjen å enkle orrdfeil du plagest mæst med. Så eg ville absolutt ha anbefalt at du drog ned på apotekjet og kjøypte nesespray og p-pillar.Okay, tusan takk for tipset! skal kjøyra ned til butikjen å kjaupa det med ein gong. P-pillar er eg faktesk i besetting av alereide. Gott å høyre at du allereieie har p-pillar, da er du gott på veg mot å skrive likje gott som eg. Ein annat tips til å skrive gott, er at du på eksamensdagen byttjer ut vannflaska med ein liter vodka. Det vil hjølpe deg veldig mykje med tankje på at kreativiteten øykjer betrakteleg. Endret 26. mai 2016 av Acwarius Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Bra oversettelsesprogram anyone? Lenke til kommentar
Kling Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Det er jo fyst og framst gramatikkjen å enkle orrdfeil du plagest mæst med. Så eg ville absolutt ha anbefalt at du drog ned på apotekjet og kjøypte nesespray og p-pillar.Okay, tusan takk for tipset! skal kjøyra ned til butikjen å kjaupa det med ein gong. P-pillar er eg faktesk i besetting av alereide. Gott å høyre at du allereieie har p-pillar, da er du gott på veg mot å skrive likje gott som eg. Ein annat tips til å skrive gott, er at du på eksamensdagen byttjer ut vannflaska med ein liter vodka. Det vil hjølpe deg veldig mykje med tankje på at kreativiteten øykjer betrakteleg. Vodka er eg sjenerelt veldeg fæn av. kvilken vodka er den beste vil du seie? Lenke til kommentar
Kling Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Bra oversettelsesprogram anyone? Du har jo google overesettjingor som er båda standar og god. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Google translate oversetter jo ikke norsk -> nynorsk? Lenke til kommentar
Acwarius Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Google translate oversetter jo ikke norsk -> nynorsk? Jo, det gjer den, og resaultata blir fantasteske! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Nei nå syntes jeg du troller fælt her Lenke til kommentar
Acwarius Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Det er jo fyst og framst gramatikkjen å enkle orrdfeil du plagest mæst med. Så eg ville absolutt ha anbefalt at du drog ned på apotekjet og kjøypte nesespray og p-pillar.Okay, tusan takk for tipset! skal kjøyra ned til butikjen å kjaupa det med ein gong. P-pillar er eg faktesk i besetting av alereide.Gott å høyre at du allereieie har p-pillar, da er du gott på veg mot å skrive likje gott som eg. Ein annat tips til å skrive gott, er at du på eksamensdagen byttjer ut vannflaska med ein liter vodka. Det vil hjølpe deg veldig mykje med tankje på at kreativiteten øykjer betrakteleg. Vodka er eg sjenerelt veldeg fæn av. kvilken vodka er den beste vil du seie? Den absaolutte vodkaoen me 40% alkaohaol er absaolutt den beste. Lenke til kommentar
Kling Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Nei nå syntes jeg du troller fælt her DU spørde om eit oversettjingsprogrammor, ikkje ei nynorsk-bokmåol overesettjing. du må vera litt meir speisifik i spaursmåla. Lenke til kommentar
Kling Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Det er jo fyst og framst gramatikkjen å enkle orrdfeil du plagest mæst med. Så eg ville absolutt ha anbefalt at du drog ned på apotekjet og kjøypte nesespray og p-pillar.Okay, tusan takk for tipset! skal kjøyra ned til butikjen å kjaupa det med ein gong. P-pillar er eg faktesk i besetting av alereide.Gott å høyre at du allereieie har p-pillar, da er du gott på veg mot å skrive likje gott som eg. Ein annat tips til å skrive gott, er at du på eksamensdagen byttjer ut vannflaska med ein liter vodka. Det vil hjølpe deg veldig mykje med tankje på at kreativiteten øykjer betrakteleg.Vodka er eg sjenerelt veldeg fæn av. kvilken vodka er den beste vil du seie? Den absaolutte vodkaoen me 40% alkaohaol er absaolutt den beste. Takk for at du gjer meig sleke tips, eg skal berra laupe og skjaupe med ein gong. Lenke til kommentar
Acwarius Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Nei nå syntes jeg du troller fælt herDU spørde om eit oversettjingsprogrammor, ikkje ei nynorsk-bokmåol overesettjing. du må vera litt meir speisifik i spaursmåla. Enig med Kling. Og ordet trolle vil eg Ikkje høyrre meire, det er ein skjellsord! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå