Arodem Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 – Det må være spennende for spillerne, sier Take-Two.Take-Two vil ikke pusse opp Grand Theft Auto-klassikerne bare for å tjene enkle penger Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 GTA? Nei. Red Dead Redemption til PC JA! 5 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Enig, det er veldig merkelig dem ikke har gitt ut Red Dead på PC. Jeg hadde gledelig kjøpt det, og tror ikke jeg er alene. 1 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Tipper de ser at Microsoft gjorde det dårlig med Gears of War til Pc og derav lar det blir med tanken når det gjelder portering av Red dead til pc. Men er merkelig de ikke lager en ny versjon til Ps4/xbone Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Tipper de ser at Microsoft gjorde det dårlig med Gears of War til Pc og derav lar det blir med tanken når det gjelder portering av Red dead til pc. Men er merkelig de ikke lager en ny versjon til Ps4/xbone Javel? Hvorfor skulle de ikke bare sett på hvordan det gikk med sin egen serie, som er langt mer sammenliknbar, og som de har mye bedre tall for, nemlig GTA? AtW Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Tipper de ser at Microsoft gjorde det dårlig med Gears of War til Pc og derav lar det blir med tanken når det gjelder portering av Red dead til pc. Men er merkelig de ikke lager en ny versjon til Ps4/xbone Javel? Hvorfor skulle de ikke bare sett på hvordan det gikk med sin egen serie, som er langt mer sammenliknbar, og som de har mye bedre tall for, nemlig GTA? AtW Hva er egentlig salgs tallene for GTA V på PC? Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Tipper de ser at Microsoft gjorde det dårlig med Gears of War til Pc og derav lar det blir med tanken når det gjelder portering av Red dead til pc. Men er merkelig de ikke lager en ny versjon til Ps4/xbone Javel? Hvorfor skulle de ikke bare sett på hvordan det gikk med sin egen serie, som er langt mer sammenliknbar, og som de har mye bedre tall for, nemlig GTA? AtW Hva er egentlig salgs tallene for GTA V på PC? Lite offentlig informasjon om dette, men det er rundt 4,5 millioner som eier det på Steam. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Tipper de ser at Microsoft gjorde det dårlig med Gears of War til Pc og derav lar det blir med tanken når det gjelder portering av Red dead til pc. Men er merkelig de ikke lager en ny versjon til Ps4/xbone Gow var bare "bra" fordi det ikke hadde noe konkurranse, så naturlig nok går det ikke bra på pc, hvor man krever mer. RDR er objektivt et godt spill! Lenke til kommentar
Potet Misbruker Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 GTA? Nei. Red Dead Redemption til PC JA! Red Dead (Insert title here) Heller på PC eller begge Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Bryr meg pent lite om å få en pusset opp versjon av de 3 ps2 gta titlene. Red Dead Redemption derimot til PC, PS4, Xbox. Gjerne optimert enda for enda bedre bildeflyt på PS4-Neo og oppgradert Xbox One. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Tipper de ser at Microsoft gjorde det dårlig med Gears of War til Pc og derav lar det blir med tanken når det gjelder portering av Red dead til pc. Men er merkelig de ikke lager en ny versjon til Ps4/xboneGow var bare "bra" fordi det ikke hadde noe konkurranse, så naturlig nok går det ikke bra på pc, hvor man krever mer. RDR er objektivt et godt spill! For ikke å snakke om at det bare var en relansering på PC. Vi har jo fått GoW før, trenger ikke en ny utgave, gi heller ut resten av serien. Microsoft er en gjeng klovner altså. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Skal dei bli gitt ut på nytt så bør det vere eit godt produkt, det er eit bra utgangspunkt. Håpar det kjem noko nytt om RDR2 snart. Det verserer visst ein lekkasje av kartet på nettet og fleire meiner Rockstar snart (soon ) vil avsløre nye titlar. http://www.ign.com/articles/2016/05/18/rockstar-games-next-projects-will-be-revealed-soon Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Men å selge de samme gamle spillene uten oppdatert grafikk er greit? Uhmm.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Både III, VC og SA kjører som bare rakkern på PC, så jeg kan umulig se for meg at det skal være så vanskelig å oppdatere spillene med ordentlig oppløsning, bildeflyt og tegneavstand på PS4 og Xbone. Trenger ikke jåle opp grafikken utover det. For ikke å snakke om de evinnelige emulator-lastetidene. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Tipper de ser at Microsoft gjorde det dårlig med Gears of War til Pc og derav lar det blir med tanken når det gjelder portering av Red dead til pc. Men er merkelig de ikke lager en ny versjon til Ps4/xbone Javel? Hvorfor skulle de ikke bare sett på hvordan det gikk med sin egen serie, som er langt mer sammenliknbar, og som de har mye bedre tall for, nemlig GTA? AtW Hva er egentlig salgs tallene for GTA V på PC? Lite offentlig informasjon om dette, men det er rundt 4,5 millioner som eier det på Steam. Årsrapporten til Take-Two nevner Revenue fordeling på 75% konsoll, 25% pc & other. Også interessant å se at 51% salg er fysisk/annet, 49% er digitalt distribuert. Med forbehold om at å lese regnskapstall ikke er min sterke side. Gjelder alt de har av produkter, ikke bare GTA, men man kan jo gjøre seg noen tanker. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Tipper de ser at Microsoft gjorde det dårlig med Gears of War til Pc og derav lar det blir med tanken når det gjelder portering av Red dead til pc. Men er merkelig de ikke lager en ny versjon til Ps4/xbone Javel? Hvorfor skulle de ikke bare sett på hvordan det gikk med sin egen serie, som er langt mer sammenliknbar, og som de har mye bedre tall for, nemlig GTA? AtW Hva er egentlig salgs tallene for GTA V på PC?Lite offentlig informasjon om dette, men det er rundt 4,5 millioner som eier det på Steam. Årsrapporten til Take-Two nevner Revenue fordeling på 75% konsoll, 25% pc & other. Også interessant å se at 51% salg er fysisk/annet, 49% er digitalt distribuert. Med forbehold om at å lese regnskapstall ikke er min sterke side. Gjelder alt de har av produkter, ikke bare GTA, men man kan jo gjøre seg noen tanker. Skjønner godt at de selger bra med fysisk. Kjøper kun fysiske spill selv, da de som regel har lik pris eller billigere fra CDON enn å kjøpe de digitalt (inkludert frakt). Og når jeg fikk GTA V på PC, så hadde jeg treg nettlinje, hvor den første oppdateringen på lanseringstiden var på ca 5GB eller mer, og det tok 2-3 timer å laste ned. Selve spillet lagt inn fra DVDene var 50 GB. Mange klager over nettlinjene i Norge, men når de både har dårligere hastighet, og maks GB de kan laste ned i såpass utviklede land som USA, så skjønner jeg godt at det å kjøpe de på disk er beste alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå