AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Hei!Sitter med 46.000,- i utestående gjeld hos forskjellige inkassoselskap og mastercard o.l. etter at oljekrisa traff inn og eg mista jobben. Har nå fått ein ny jobb, men tjener ikkje nok til å betale ned alt. Har ingen registrerte anmerkninger, men får ikkje søkt om forbrukslån for å betale ned gjeld. Er det nokon selskap som er villige til å hjelpe meg her? Kven kan eg kontakte? Anonymous poster hash: c2a40...bf3 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Huffda! Inkassoselskap i flertall. Ta kontakt og prøv å få til en realistisk nedbetalings plan. Det dummeste du gjør er å låne penger til å betale gammel gjeld. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2016 Huffda! Inkassoselskap i flertall. Ta kontakt og prøv å få til en realistisk nedbetalings plan. Det dummeste du gjør er å låne penger til å betale gammel gjeld. Ganske kjip sak. Har fått ordnet med dei fleste selskap. Men to krav er såpass store at eg ikkje får dekket dei på nedbetaling med månedsinntekt eg har pr. dags dato. Me snakker da om eit lån på ca. 20.000,- for å dekke dei to største summene. Anonymous poster hash: c2a40...bf3 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Huffda! Inkassoselskap i flertall. Ta kontakt og prøv å få til en realistisk nedbetalings plan. Det dummeste du gjør er å låne penger til å betale gammel gjeld. Ganske kjip sak. Har fått ordnet med dei fleste selskap. Men to krav er såpass store at eg ikkje får dekket dei på nedbetaling med månedsinntekt eg har pr. dags dato. Me snakker da om eit lån på ca. 20.000,- for å dekke dei to største summene. Anonymous poster hash: c2a40...bf3 20 000. Har du en bil du kan selge? Eller noe annet lett omsettelig? Hvis du tidligere jobbet i oljebransjen så har du vel skaffet deg en del dyre greier? Lenke til kommentar
hean Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Huffda! Inkassoselskap i flertall. Ta kontakt og prøv å få til en realistisk nedbetalings plan. Det dummeste du gjør er å låne penger til å betale gammel gjeld. Å ta opp ett forbrukslån med rund 10% rente for å dekke kredittkortgjeld med ca 25% rente er vel ikke dumt. Hvorfor ikke bare selge unna det som er? Da mener jeg omtrent ALT som ikke er nødvendig uten at du skaper ett falskt behov i hodet ditt som gjør at du ikke klarer deg uten flatskjermen... da tenker du feil allerede. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Hei! Sitter med 46.000,- i utestående gjeld hos forskjellige inkassoselskap og mastercard o.l. etter at oljekrisa traff inn og eg mista jobben. Har nå fått ein ny jobb, men tjener ikkje nok til å betale ned alt. Har ingen registrerte anmerkninger, men får ikkje søkt om forbrukslån for å betale ned gjeld. Er det nokon selskap som er villige til å hjelpe meg her? Kven kan eg kontakte? Anonymous poster hash: c2a40...bf3 Kan jeg spørre hvordan du har klart det? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2016 Hei! Sitter med 46.000,- i utestående gjeld hos forskjellige inkassoselskap og mastercard o.l. etter at oljekrisa traff inn og eg mista jobben. Har nå fått ein ny jobb, men tjener ikkje nok til å betale ned alt. Har ingen registrerte anmerkninger, men får ikkje søkt om forbrukslån for å betale ned gjeld. Er det nokon selskap som er villige til å hjelpe meg her? Kven kan eg kontakte? Anonymous poster hash: c2a40...bf3 Kan jeg spørre hvordan du har klart det? Sviktende inntekt Anonymous poster hash: c2a40...bf3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2016 Har eit reelt behov for bilen, men ser ut som om den ryker.Eg var ikkje i oljebransjen, men i bedriftene som fikk sviktet inntekt pågrunn av nedgangstidene Anonymous poster hash: c2a40...bf3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå