Lifeform Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Hei, Jeg klarte knuse baksiden av min nye Samsung 7 Edge. Peil på om det er noen verksted her i Oslo som kan rep. denne på en grei og rimelig måte? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Jeg gjorde det på Digital Impuls i Trondheim, dem har butikk i Oslo også. Heldigvis mye billigere enn Sony. 600kr for nytt deksel + arbeid. Meget fornøyd.Var 4000kr for å reparere gamle sony telefonen min sist jeg knuste den Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Hei, Jeg klarte knuse baksiden av min nye Samsung 7 Edge. Peil på om det er noen verksted her i Oslo som kan rep. denne på en grei og rimelig måte? Autorisert Samsung verksted tar iallefall rundt 1085,- Jeg gjorde det på Digital Impuls i Trondheim, dem har butikk i Oslo også. Heldigvis mye billigere enn Sony. 600kr for nytt deksel + arbeid. Meget fornøyd.Var 4000kr for å reparere gamle sony telefonen min sist jeg knuste den Hørtes noe dyrt ut for bakdeksel. Hos autoriserte sony verksteder, så ligger de på ca 700-900kr inkl arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå