Stig-Arne Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Har nettopp bestillt samlingen med "mannen med den nakne pistol" Er det noen som har erfaring fra denne butikken ? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Ingen erfaringer,men gå i kontrolpaneler og slett avataren din og legg den inn på ny så blir den rett.. TaZ Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Ingen erfaringer med dem. Men sidene virket jo greie nok, Til opplysning får du samme filmen for 291 fra Play.com Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Til opplysning får du samme filmen for 291 fra Play.com Nja, men ikke glem at det i tillegg kommer 24% moms, og et tollgebyr på opptil 149,-... Det er dyrt å være fattig... Endret 23. november 2003 av Arctic Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Kommer ikke en skit i tilegg fra play.com. Har bestilt MASSE derfra og aldri opplevd ekstrautgifter. Det inkluderer bestillinger opp i 6-700 kr Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Kommer ikke en skit i tilegg fra play.com. Har bestilt MASSE derfra og aldri opplevd ekstrautgifter. Det inkluderer bestillinger opp i 6-700 kr Fordi du har hadd flaks en gang eller to, så betyr ikke det at andre har det. Jeg har med egne øyner lest her på forumet om en masse folk som har fått moms og gebyr på pakker med verdier helt ned mot 210 kroner! PS, du forveksler vel ikke med en samlet bestilling på flere filmer med en totalverdi på 600-700?? Hey, jeg har bestilt filmer for 1400,- på en gang fra Play. Men de sender jo en og en. Men det her er snakk om én pakke, og den sendes samlet så vidt jeg vet. Endret 23. november 2003 av Arctic Lenke til kommentar
Timberland Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Vil bare informere om at det blir tatt gebyr og moms på gaver helt ned i 202 kr. Ingen slingringsmon der i gården. Lenke til kommentar
SvenG Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Har bare positive ting å si om snurr.no. Ikke lenge siden de startet nettbutikken sin. Drives av en kameratgjeng. Rask levering har jeg også erfart :-) Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Kommer ikke en skit i tilegg fra play.com. Har bestilt MASSE derfra og aldri opplevd ekstrautgifter. Det inkluderer bestillinger opp i 6-700 kr Har måttet betale toll en gang jeg, men det har bare skjedd en gang til nå. Sjekk www.dvdsoon.com, der har jeg aldri betalt noe ekstra. Har bl.a bestillt BoB og Taken derfra Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Kan ikke skjønne hvordan de kan få stoppet pakker fra play.com i tolla. Står jo ikke noe om pris på pakke saå vidt jeg husker? Jeg har kjøpt DVD boks sett til summer langt over 200 uten at de har blitt stoppet Lenke til kommentar
pertm Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Vil bare informere om at det blir tatt gebyr og moms på gaver helt ned i 202 kr. Ingen slingringsmon der i gården. Mener å ha hørt at grensa for gaver er 500kroner. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Bestilte "Band of brothers" der for en stund siden, og har ingenting å si på snurr.no Tok vel 3-4 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå