Villmink Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Kan noen forklare meg hva som skal være så bra med The Darkness. Jeg synes det hører ut som helt vanlig middelmådig puddelrock. Kjøper folk det fordi det er trendy å digge puddelrock akkurat nå? Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Det er cheezy puddelrock Derfor liker folk det. Cheezy selger bra! Her (i england) digger de fleste det fordi de er engelske. Noe nyskapende er dem nok - er vel stemmen jeg fokuserer mest på. Og vokalisten suger (stil vis). Bu hu til the darkness Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Det er bra fordi det er musikk som får deg til og smile Men som den depresive nerden du er så liker du dem vel ikke (Altså det var ikke slemt ment, kun sen lørdagshumor) Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 The Darkness er jo et håpløst nyskapning av 80 tallets Glam/Hair metal (der image teller mer enn musikk) Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Det blir vel som å stille spørsmålene "Hva er så bra med The white Stripes?" eller "Hva er så bra med The Hives?" eller noe i den duren? Personlig så synes jeg ikke det er bra men smak og behag, baby Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det kunne vært så masse bedre uten den forferdelige vokalisten. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det blir vel som å stille spørsmålene "Hva er så bra med The white Stripes?" eller "Hva er så bra med The Hives?" eller noe i den duren? Personlig så synes jeg ikke det er bra men smak og behag, baby Fordi begge band er to relativt nyttenkende band imotsetning til Darkness som minner meg om Weird Al Yankowic (les: parodi puddel-rocken). Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) hvem sa at the darkness var bra da?? for å være helt æerlig trodde jeg det var et "best" off album fra ett eller annet obskurt 80 talls band Endret 27. november 2003 av MrLee Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 har bare hørt den derre "ett eller annet med love i seg" låta, som jeg forøvrig synes er ganske fet. Blir i godt humør av den, og den er morsom og enkel å spille. synes forresten vokalen er kul jeg. så det så. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hmmm... Alle bandene som ble nevnt i denne tråden er jo folk som drar fram 20-30år gamle stiler fordi det er pop... Og det er PS! Nyskapende my @$$ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå