Gå til innhold

Titt titt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott av tittern bak einern selv om det ikke er like detaljert og perfekt som det du hadde i helfigur.

Jeg ville klona vekk den separate nede i venstre hjørnet for det ville økt spenningen.

Men så vet jeg jo også at en god del naturfotografer ser det som helligbrøde å klone vekk noe som helst i sine bilder.

Roar

Lenke til kommentar

Hei Roar og takk for kommentar.

Jeg har ikke noe problem ved å klone på mine bilder.:)

Ser den med å klone bort nede i venstre hjørne nu når du nevner det. Blir nok et bedre bilde av det.:)

Jeg er dessverre blitt bitt av basillen av å fotografere fugler, gjerne de som er litt sjelden her hos oss. Rypa er det mange av og ganske lett å komme innpå også.

Ikke bestandig like lett å få bra og klare bilder syns æ, skulle hatt bedre kamera og mere mm.

Harald

Lenke til kommentar

Hei Roar og takk for kommentar.

Jeg har ikke noe problem ved å klone på mine bilder.:)

Ser den med å klone bort nede i venstre hjørne nu når du nevner det. Blir nok et bedre bilde av det.:)

Jeg er dessverre blitt bitt av basillen av å fotografere fugler, gjerne de som er litt sjelden her hos oss. Rypa er det mange av og ganske lett å komme innpå også.

Ikke bestandig like lett å få bra og klare bilder syns æ, skulle hatt bedre kamera og mere mm.

Harald

Fuglespesialistene sier jo at det blir et perfekt pr. 3000 skudd.

Det ble mange tusen skudd på fugl for meg under tropehimmel i Goa i India i løpet av 5-6 mnd. vinteropphold gjennom 17 år. Men likevel ble det ikke så mange som jeg kan skryte av.

Men forstår deg godt når du sier du er hekta på fugl.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...