lysbringer Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Hei, jeg har eksamen i morgen og trenger hjelp med to oppgaver! Her skjønner jeg ikke b, og som fører til at jeg ikke skjønner c. Noen som er villige til å hjelpe? På denne oppgaven har jeg fått til alt fra a til b, men skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre c og d. Jeg hadde satt stor på hver minste hjelp 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 På den første har du to punkter på linjen, og kan dermed finne stigningstallet, for deretter å benytte ettpunktsformelen (for eksempel).På den andre ville jeg regnet med forholdstall. Se på brøken A2/A1, bytt A'ene med arealer, og bruk at forholdet mellom radiene er 2. d-oppgaven er omtrent lik c-oppgaven, bare at du heller ser på areal fremfor radius. Lenke til kommentar
kristianisabella Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Imorgen? Har kommet opp i S1 matte selv, eksamen er vel på Fredag er den ikke? Kunne du sendt meg matte eksamen, md tanke på at jeg har det førstkommende fredag? Lenke til kommentar
kristianisabella Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Betaler opptil 500 kr på vipps, til personen som kan sende meg eksamensfilen 2016 i Smatte som vedlegg. Hører flere får tak i den før, og er desperat etter å få 4 på kortet... Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 19. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2016 Dette er ikke eksamenfilen?? Det er gamle oppgaver fra 2T og s2 oppgaver. Jeg beklager, mente fredagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå