cocoyeah Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Har tatt eksamen nå som privatist i sosialkunnskap. Det er også et nytt fag, så jeg har aldri hatt undervisning i det. Leste gjennom pensum en gang og det var alt. Tror dere jeg kan poste eksamenbesvarelsen min her, også kunne noen sett på det? Eller kan det bli mistolket som plagiat av sensor eller noe sånt? Det burde jo gå fint, men man vet aldri. Lenke til kommentar
Breadandpie341 Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Hei :-) du burde isåfall vente med å publisere stilen din før du har fått den tilbake. Kan godt bli tatt for plagiat da det slår inn som en 100% og dette ikke er en av kildene dine. I tillegg kan ikke sensor vite om det er deg eller noen andre som har skrevet oppgaven du eventuelt legger ut her. Han vet jo ikke hva du heter! Lenke til kommentar
sami93 Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 (endret) har alle fått mailen fra pgsa ? jeg har ikke fått noe email eller sms og det er litt rart siden vi pleier å få det etter skriftlig eksamen! Endret 31. mai 2016 av sami93 Lenke til kommentar
Breadandpie341 Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 har alle fått mailen fra pgsa ? jeg har ikke fått noe email eller sms og det er litt rart siden vi pleier å få det etter skriftlig eksamen! Dette får du dersom du huker av i boksen dersom du ønsket å få besvarelsen på Mail. Har du ikke gjort dette, vil du heller ikke få Mail :-) Lenke til kommentar
Wannaberåner ;) Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Jeg huket av boksen for å motta kopi på epost, men har ikke fått den... merkelig siden jeg har både fått spanskeksamen som var den 23. mai og norskeksamen som var 31. mai :/ Lenke til kommentar
skamelsker Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Jeg har heller ikke fått noen melding av udir noen av eksamene mine, men karakterene våre blir lagt ut på skolearena Lenke til kommentar
heihå123 Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Noen som har fått karakteren? Lenke til kommentar
Tesss Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Noen som har fått karakteren? Jeg fikk 5! Hva fikk dere andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå