CammiZ Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Har bestilt Tab A til faren min, og skal nå bestille et data-simkort. Men på noen sider står det at det er Mini-sim og andre sider står det Micro-sim. Hva er riktig? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Må du velge det ved bestilling altså? Alle SIM-kort jeg har fått har kommet som alt-i-ett, og man har bare trykket ut den størrelsen man hadde behov for. Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 18. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2016 Hmm...Jeg har ikke sjekket enda, men trodde man måtte det jeg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Mini og micro er vel det samme. Men det er vanlig at du knekker til selv som nevnt ovenfor Lenke til kommentar
tingo Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Mini og micro er forskjellige, se https://en.wikipedia.org/wiki/Subscriber_identity_module#Formats Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 19. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2016 Mini er standard og micro knekker man ut. Men fant ut at man kunne velge mellom Standard/micro og Nano på Hello, så da bestilte jeg Standard/micro. Takk for svar Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Du knekker strengt tatt ut mini også. Standard størrelse er hele plastkortet (på størrelse med et bankkort). Men det er mange år siden jeg så noe utstyr som brukte hele kortet. Siste telefonen jeg hadde som brukte det var en Nokia 1611 som jeg byttet ut i 1999. Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 19. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2016 Åja, er det det som er standard ja. Trodde de regnet mini som standard jeg Men da skal det hvertfall passe uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå