J@9 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Hei. Bruker hotmail som hoved e-post adresse, og har brukt Windows Live Mail 2012 som mail program. Dette har fungert helt fint, krever lite ressurser, lett å bruke osv. Men fikk her om dagen en mail om at dette vil slutte å fungere i slutten av neste mnd, pga at MS går helt over til outlook.com. I mailen var det også nevnt at mail appen i Windows 10 er en god erstatning.. noe jeg vil si meg temmelig uenig i. Sliter med at enkelte mapper ikke synces automatisk, enkelte ganger når jeg sletter mail og går til ei annen mappe, for så å gå tilbake.. så er den slettede mailen tilbake. Ikke kan jeg direkte tømme "uønsket" mappa.. må manuelt slette alle mail, for så å tømme "papirkurv" mappa. Hvordan er det å bruke f.eks outlook mot hotmail adresser?Sist jeg brukte outlook, så var det med en telenor/online adresse.. noe som fungerte greit.. men slettet jeg mail på en enhet, så var den fremdeles på andre enheter.. men det er vel sikkert pga pop3 protokollen. Evt er det noen andre mail programmer som er å anbefale? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 18. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2016 Svarer meg selv jeg.. La inn Outlook 2016, og det ser ut til å fungere på omtrent samme måte som Windows Live Mail 2012 Får gi det et par dager å teste litt mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå