AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Vi er i et avstandsforhold og får ikke sett hverandre på fem uker nå. Han sa for en måned siden at han ville komme til meg på bursdagen min (20. uni) jog at vi kunne reise et sted. Jeg sa til han at jeg ble skikkelig glad for at han ville finne på noe med meg på bursdagen min og begynte å planlegge hvor vi kunne dra sammen. Men nå sier han at han skal passe huset til tanten sin istedet den datoen siden han får penger for det og siden det er et fint hus (han sliter ikke med penger, han har god økonomi). Jeg har vært mye sliten i det siste og overtenker kanskje dette, men jeg ble skikkelig lei meg. Synes dere jeg overreagerer? Anonymous poster hash: 43859...7f6 Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Nei. Hvem har et hus som ikke kan stå tomt i noen dager? For meg så høres det ut som en fantastisk dårlig unnskyldning. Og om det faktisk er tilfelle, la oss si at tanta hypotetisk sett har 500.000 liggende i madrassen, så kunne han i hvert fall spandert og invitert deg med til dette fine huset. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2016 Nei. Hvem har et hus som ikke kan stå tomt i noen dager? For meg så høres det ut som en fantastisk dårlig unnskyldning. Og om det faktisk er tilfelle, la oss si at tanta hypotetisk sett har 500.000 liggende i madrassen, så kunne han i hvert fall spandert og invitert deg med til dette fine huset. Han inviterte meg til huset, men det er i landet han er fra. Jeg fortalte han at jeg har fri på bursdagen min, men jeg jobber to dager etter bursdagen min. Om jeg hadde dratt til huset, så måtte jeg ha vært der en uke som blir umulig siden jeg jobber.. Jeg fortalte han om hvilke tider jeg jobber for en måned siden og jeg sendte han linker til eventuelle reisesteder som passet den tidsrammen, men han sier at han glemte at jeg jobbet da visst.. Det verste er at han oppfører seg som om ingenting er galt Anonymous poster hash: 43859...7f6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 haha passe et hus... nå har jeg hørt det også Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Da vet du hvordan ting blir når dere har unger sammen. Han spiller golf, du tørker spy. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Jeg skjønner godt at du blir lei deg. Det er nok ikke så mye du kan gjøre med det, men nå vet du i hvert fall at det å tilbringe tid sammen og gjøre bursdagen din litt spesiell ikke betyr like mye for ham som for deg. Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Hva slags avstands forhold er dette? landet han bor i? hvorfor er du sammen med denne personen, hva får du ut av forholdet? er det en slags plan om å forenes en dag permanent? 3 Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Jeg vet ikke om han kanskje har noe sosialt press i familien, eller om han har secound guesses på forholdet? Men samma det, dere finner vel ut av sånt. Jeg personlig har ikke klart avstandsforhold so far. ^^ Dra til huset, ha masse sex med han og dump han xD hahahaha, det jeg har pleid å gjøre ihvertfall xD Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Hva slags avstands forhold er dette? landet han bor i? hvorfor er du sammen med denne personen, hva får du ut av forholdet? er det en slags plan om å forenes en dag permanent? Er dette en quiz eller....? 1 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Han kunne i alle fall prøvd å finne på en bedre unnskyldning enn det. Enkelt sagt - han er ikke verdt tia di. Han playa deg. Skal ikke se bort i fra han held på med 2-3 andre også. Litt typisk for tyrkera/egyptera og drive sånn. Enten for å få dama "fra rike Noreg" til å sponse de, eller til å komme hit etter kvart (og leve av dama, seff). Det finst unntak, selvfølgelig. Men jeg har sett flere tilfeller enn unntak av slik oppførsel. Lenke til kommentar
Tempura Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 (endret) Han driter i deg, da bør du drite i han.En ekte kjæreste hadde aldri oppført seg sånn som han.Dama: Hei jeg har bursdag snart og...Mannen: Skal passe huset til tante Olga.Dama: Men det er bursdagen min og...Mannen: Vil heller tjene ekstra penger enn å være med deg.Du finner en bedre mann enn han, han er bare en mainstream "mann". Endret 19. mai 2016 av Tempura Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 kjenner noen som er utenlands, huset deres har stått tomt i 3 måneder nå...... hvorfor skal man passe et hus????? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 I Norge er nok dette relativt lite viktig men siden det nevnes her ett annet land så kan det jo faktisk være reelt behov i det landet det er snakk om. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 I enkelte kulturer er familie også det viktigste som finnes. Så om noen ber deg om en tjeneste kan du være tilnærmet tvunget til å hjelpe. Synes mange svartmaler dette litt mye uten å ha peiling på detaljene eller nyansene.Men, jeg forstår veldig godt at du blir lei deg. Slikt er jo alltid en stor skuffelse, spesielt når man har gledet seg lenge. Jeg tror du gjør best i å heller snakke med kjæresten din å si at du blei lei deg nå. Det kan hende han er en dust, men det kan også hende at han gjør det han føler han må.TL;DR snakk med han fremfor å ha bestemt hva intensjonene hans var via "gode" råd fra folk på nettet.P.S. du ville antageligvis ikke lyttet 2 ganger på halvparten her inne kunne du ha møtt de i virkeligheten. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Enig. Når jeg skrev at det virket som en dårlig unnskyldning, så var jeg ikke klar over at han ikke var norsk. Som han over skriver er familie svært viktig i noen kulturer, og da er det ikke like lett å si nei. Når vi ikke vet hvilket land det er snakk om heller, kan det også være slik at det er nødvendig å ikke la huset stå tomt. 1 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 TS gir ufullstendig informasjon fra sitt eget vinklede perspektiv. Hun ser ikke etter en løsning eller tips. Hun søker bare bekreftelse på at hennes frustrasjon kan rettferdiggjøre, slik at hun kan synes synd på seg selv. Jeg tipper fyren fra det ukjente landet, med den ukjente kulturen, sammen med den ukjente avstanden og den ukjente lengden på forholdet, summeres i gode grunner til å ikke reise til Norge for denne ene jævla dagen. Slutt å sett deg selv i sentrum. Next! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå