snowbaard Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Religion er det som har gjort mest skade på folk opp gjennom tiden. HepHepp Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Selv synes jeg denne diskusjonen utartet til noe veldig forum-relevant. Det går jo i å bli enige om hva etiketten skal være her, hva slags forum vi vil ha. Men det sier jeg kanskje mest fordi jeg nettopp har skrevet "metervis". Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Herregud! At det går an å komme så inn i granskauen off topic! Dette er bare enda et bevis på at vi bør vurdere hvilke kategorier som skal beholdes. Og ja; jeg sikter til politikk/religion spesielt her. Og det begynner å bli veldig klart for meg at vi bør vurdere å gi advarsler til SAMTLIGE som kommer med off-topic sludder i en tråd. Spammingen begynner å bli litt for utbredt. Denne tråden stenges (det burde vært gjort for lenge siden). Når det gjelder det opprinnelige spørsmålet, er dette noe vi vil formulere klart og tydelig i retningslinjene etter vedtak fra forumstyret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg