Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ødelagt aggregat til klimaanlegget på min Nissan.

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ,min Nissan på kontroll i dag, og aggregatet til klimaanlegget var ødelagt. Det koster nytt kr 16000 pluss moms da. Jeg har ikke så stor peiling, men på finndel.no ser jeg det er AIRCONDITION KOMPRESSOR til kun kr.1250 pluss moms. Men jeg vet ikke om det er det samme, men det er til min bil da. Jeg vet ikke om kompressor og aggregat i denne sammenheng er det samme, samme delen ? Dessuten er det vel brukt hos finndel.no ? og da vet en ikke sikkert kvaliteten og hvor mye den er brukt. Under delen fra finndel.no.

http://finndel.no/bi...1&regnr=UX55704

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle de ha 16 tusen for kun selv kompressoren uten jobb? I så fall er det ran på høylys dag. 

Mange flere måter og få tak i til en langt hyggeligere pris. Spørs akkurat hvor trygt det er å kjøpe brukt, om du skal ha verkstedet til å skifte den for deg, plutselig så ryker den brukte og etter noen mnd bruk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ved skifte av AC kompressor er det sterkt anbefalt, om ikke "må" å  skifte tørkefilter og AC kondensator samtidlig.

Skjærer AC kompressor seg, vil små metallbiter være i systemet. De resirkulerer i tørkefilter og AC kondensator, og kommer gjennom den nye/ brukte AC kompressoren. Da er du tilbake til steg 1 -> Skifte AC kompressor igjen :)

Endret av Flexxy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...