Morgens Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Jeg hadde et MSDN abb. hos Microsoft, fri tilgang til mye. La inn Office osv. 64-biters, men nå som jeg skal oppgradere så vil den ikke. Dvs. jeg må avinstallere min 64-biters og legge inn den jeg kjøpte - fikk det som "popup" i Windows. Noen råd - vil jeg merke en forskjell? Bakvendt å sette opp Outlook og alt annet igjen. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 MS har mye gammel office programvare som kun fungerer skikkelig i 32 bits versjon. Mange andre programmer som fortsatt er 32 biters. Så du vil ikke merke noen forskjell. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Den eneste forskjellen ligger vel egentlig i hvor store filer du kan jobbe med, hvor store/komplekse tall du jobber med Excel og et par slike ting. er du en helt vanlig bruker skal det gå fint å bruke 32-bits versjonen. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 18. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2016 Takk, men det er jo tungvint å måtte avinstallere og dermed miste "alt" av egne innstillinger i Outlook + Word som jeg bruker mest. Får høre med Microsoft om de heller vil gi meg en 64-biters utgave. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) Hvorfor tror du at innstillingene forsvinner av å avinstallere? De fleste (men ikke alle) programmer lar innstillingene ligge. Endret 18. mai 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 18. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2016 Jeg aner ikke, kanskje jeg kan kopiere settingene. Må google. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Key fungerer vel med både 32 og 64-bit??Det er ihvertfall sånn med Windows versjoner. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Excelnerden nå: Hvis du driver med PowerPivot og/eller det som tidligere het PowerQuery, så er det 64bit som gjelds. Det har noe med å ikke gå tom for minne ved store datamengder. Disse tingene håndterer sjukt mye data på sitt beste. Hvis ikke så tror jeg du har det helt fint, eller egentlig enklest og best, med 32. Jeg har en litt kjedelig jobb foran meg med å gjøre Exceltilleggene mine kompatible med 64, det har noe å gjøre med hvordan programmet snakker med operativsystemet å gjøre. Filmenyer og sånt. Noe skal en drive med. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå