Imamakh Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Im veri glædd 2 com opp in englesk Ja eg ser du kommer te å få en 6er, amigo Lenke til kommentar
Rørvikfiskekaker Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 noen som har noen slags ide over hva slags type tilleggsinformasjon som kan være nyttig å skrive ut? tidligere tentamener, prøver, innleveringer osv. 1 Lenke til kommentar
Charles Darmeme Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Tror du at den blir vanskelig? Spør hvem du spør. Oppgavene tror jeg blir enkle, men om du skal klare å trekke inn alle tråder og temaer for å bevise at du er verdig en god karakter, må du anstrenge deg mer. ok Endret 26. mai 2016 av Charles Darmeme Lenke til kommentar
Charles Darmeme Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Tror du at den blir vanskelig? Spør hvem du spør. Oppgavene tror jeg blir enkle, men om du skal klare å trekke inn alle tråder og temaer for å bevise at du er verdig en god karakter, må du anstrenge deg mer. ok vet ikke hvordan jeg kan komme opp de karakterene jeg mista Endret 26. mai 2016 av Charles Darmeme Lenke til kommentar
MarieLudviksen Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Kan noen hjelpe å tolke ''A Fine Balance'' & The Dolphin Catcher'' ?? Endret 26. mai 2016 av MarieLudviksen Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Dette forumet er for hjelp, ikke for å gjøre oppgaven for deg.. Lenke til kommentar
MarieLudviksen Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Dette forumet er for hjelp, ikke for å gjøre oppgaven for deg.. Spurte bare om hjelp Endret 26. mai 2016 av MarieLudviksen Lenke til kommentar
PrisonGrape Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Dette forumet er for hjelp, ikke for å gjøre oppgaven for deg.. Spurte bare om hjelp tror at han trenger hjelp med å tolke teksten ikke ett fullsetndig sammendrag 1 Lenke til kommentar
w0rge Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Im veri glædd 2 com opp in englesk Ja eg ser du kommer te å få en 6er, amigo Frekk eller, håper du forstod at jeg bare kødda... Lenke til kommentar
Stinejg Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Jeg la merke til at Sør-Afrika ble nevnt i flere av tekstene... I tillegg er for eksempel Apartheid nevnt. Martin Luther King jr er også nevnt, kan være lurt å undersøke mer rundt dette ettersom det sannsynligvis ikke er tilfeldig. Lenke til kommentar
Iver_ Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 tror det er lurt og søke opp ordtakene å finne betydningen. ville søkt opp de tre landene å finne info om de. hva tror dere at oppgavene kan bli? Om du ser på de 3 ordtakene vil du se at det er en god del symbolikk i de feks "Only mad dogs and Englishmen go out in the noonday sun." som symboliserer at folk fra andre deler av verden oppfører seg forskjellig ut ifra hva de er vandt til, eller de fra jamaica som sier at du ikke altid skal se på det nye som noe bedre men også se det gode i eldre ting. og det om dans, er vell mer en form for symbolikk i det at folk er utrolig flinke til og undskylde handlingene sine med en dårlig begrunnelse,. 1 Lenke til kommentar
Iver_ Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Jeg la merke til at Sør-Afrika ble nevnt i flere av tekstene... I tillegg er for eksempel Apartheid nevnt. Martin Luther King jr er også nevnt, kan være lurt å undersøke mer rundt dette ettersom det sannsynligvis ikke er tilfeldig. Dette var nokk mer tema fra fjordårets eksamen, vi har i allefall fått den fra læreren hvor det var det oppgavene handlet om i fjor og tviler derfor sterkt på at de vill gjenta dettte. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 -snip -snip- tror at han trenger hjelp med å tolke teksten ikke ett fullsetndig sammendrag Beklager, jeg misforstod. Lenke til kommentar
Emilie Vik Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Jeg skjønner ikke hva teksten Inner city girl har med temaet å gjøre Selve boka handler om det sosiale hierarki på skoler i Jamaica osv og generelt om kulturen der, men i det avsnittet vi leser i heftet så handler det vel mer om hvordan stemningen og atmosfæren er der. Musikken som "varer evig". Endret 26. mai 2016 av Emilie Vik Lenke til kommentar
Imamakh Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Im veri glædd 2 com opp in englesk Ja eg ser du kommer te å få en 6er, amigo Frekk eller, håper du forstod at jeg bare kødda... Hahah "neeeei" trodde du meinte det eg Lenke til kommentar
secretx Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 A fine balance = story of four people over three decades following India's independence from Britain. Kanskje det er en oppgave om dette? Lenke til kommentar
Iver_ Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Ser det tar litt tid og få svar her, laget en chat for dette slik at vi kan ta det live og folk kan prate uten og måtte vente i 20 min på å få svar. usæriøse folk blir kastet ut. https://www.chatzy.com/19205355493700 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Ser det tar litt tid og få svar her, laget en chat for dette slik at vi kan ta det live og folk kan prate uten og måtte vente i 20 min på å få svar. usæriøse folk blir kastet ut. https://www.chatzy.com/19205355493700 Konge! 1+ Lenke til kommentar
Nikita Munyaruguru Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Kan folk skrive ned noen viktige stikkord jeg kan ha på word dokumentet mitt? Lenke til kommentar
Imamakh Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 A fine balance = story of four people over three decades following India's independence from Britain. Kanskje det er en oppgave om dette? oppgave om tvangsekteskap eller no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå