Arodem Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Utgiverhuset satser på at oppfølgeren får bedre anmeldelser.EA droppet kampanjedel til Star Wars Battlefront for å rekke The Force Awakens-lanseringen Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Ikke overraskende, men fortsatt ganske sjokkerende. Her sier altså EA toppen at de lanserte et produkt med langt mindre innhold enn om de hadde hatt mer tid, men tok seg likevel betalt som om innholdet var der. Lovnaden om et bedre produkt neste gang er null verdt, men likevel kommer millioner til å forhåndsbestille det. Lurer på hva unnskyldningen til EA blir neste gang de slipper et middelmådig spill til overpris. 3 Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Ikke overraskende, men fortsatt ganske sjokkerende. Her sier altså EA toppen at de lanserte et produkt med langt mindre innhold enn om de hadde hatt mer tid, men tok seg likevel betalt som om innholdet var der. Lovnaden om et bedre produkt neste gang er null verdt, men likevel kommer millioner til å forhåndsbestille det. Lurer på hva unnskyldningen til EA blir neste gang de slipper et middelmådig spill til overpris. Bra sagt. Dette burde vært kopiert langt flere steder så folk får det inn i huet. Jeg forhåndsbestilte (2 timer før release) SW battlefront og har egentlig ingenting imot EA, men dette er bemerkelsesverdig. Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 EA er bæsj. Kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Lurer på hva unnskyldningen til EA blir neste gang de slipper et middelmådig spill til overpris. Vet ikke med EA, men Gamer.no kommer til å gi det 8/10. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 EA! It's in the (next) game! 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Hvem bryr seg om singleplayer uansett. Multi er tingen og det som teller. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) "hva var det jeg sa" :S Lukta dette lang vei når spillet kom. Også årsaken til at jeg ikke kjøpte. Endret 18. mai 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) Ikke noe sjokk dette akkurat. For neste Battlefront ønsker nå jeg meg en mer omfattende flerspiller enn en enspillerdel som er middelmådig. Endret 18. mai 2016 av Tønne Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) Og denne bortforklaringen unnskylder ikke at de droppet å levere innholdet som en gratis DLC i etterkant. Da hadde jeg faktisk kjøpt spillet om det hadde kommet. Endret 18. mai 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Hvem bryr seg om singleplayer uansett. Multi er tingen og det som teller. Jeg hater multiplayer maset derfor har jeg ikke spilt Battlefront i mere en 1 time, da fant jeg det utroligh kjedlig. Så hvis det ikke får en skikkelig singelplayer del så blir det ikke kjøpt så enkelt er det. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Var det virkelig noen som hadde trodd dette var noe annet enn EA som klasket en Star Wars-logo på et (nesten?) halvferdig produkt for å melke hypen rundt TFA? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Jeg oppfattet ikke SWBF som et halvferdig produkt selv om jeg bare spilte betaen. Spillet var veldig flytende og godt, bare ufattelig kjedelig. Grafikken var også imponerende. Slike spill selger nesten bare på MP delen, SP er rett og slett ikke så stort lenger, da fins det andre titler for deg. Men klart, en slik tittel kjøpes nok over en lav sko av ukritiske SW fanboiz. 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Er vel ikke noe å korsfeste EA over. Man var vel klar over at spillet ikke kom til å ha noen form for kampanje lenge før det ble sluppet. Ingen som tvinger noen til å kjøpe spill til priser man føler er urimelige. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 EA er tross alt publisher og ikke utvikler. Lenke til kommentar
entername Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Lurer på kva dei dropper for å rekke rouge one lanseringen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Enkelt og greit gi de som har kjøpt Battlefront, Battlefront 2 til 100kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå