Gå til innhold

Pakke returnert pga feil i epost


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo prøve deg med at det ikke er avtalt noe gebyr på at du ikke har fått hentet tingen fordi avtalen gjelder for feil adresse og ikke feil epost. Problemet er at §40 pålegger deg å hente tingen, §4 gjør at hentemeldingen anses som kommet deg i hende og du har dermed ikke oppfylt dine plikter i hht. fkjl. Dermed kan selger kreve erstatning i tråd med §52 som fort kan beløpe seg til de 50% de krever ...

Hør med juristene, kanskje det finnes noen smutthull i lojalitetsplikt/avtaleloven. Eks. §37-3 i avtaleloven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...