kaia010 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) I dag var det trekkdag og jeg kom opp i engelsk! Eksamen er ikke før fredag neste uke (27/5), noe som vil si at vi ikke får tema og forbredelsesheftet før dagen før. Jeg lurer derfor på om noen har noen tips til hva jeg bør jobbe med den følgende uken? :-) Og hvis noen har noen nyttige linker og nettsider hadde det vært supert! Endret 18. mai 2016 av kaia010 Lenke til kommentar
Hanna00 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Det er sikkert lurt å se på tidligere eksamensoppgaver ettersom det ofte er liknende temaer, det finnes også en del løsningforslag til de gamle oppgavene rundt på nettet som du kan ta en titt på. Ellers vil jeg råde deg til å lese engelske bøker, se engelse serier/filmer eller høre engelsk lydbok for å koble på "bryteren" så blir det forhåpentlig vis lettere på eksamensdagen ettersom du er vant til engelsk. 1 Lenke til kommentar
kaia010 Skrevet 18. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2016 Det er sikkert lurt å se på tidligere eksamensoppgaver ettersom det ofte er liknende temaer, det finnes også en del løsningforslag til de gamle oppgavene rundt på nettet som du kan ta en titt på. Ellers vil jeg råde deg til å lese engelske bøker, se engelse serier/filmer eller høre engelsk lydbok for å koble på "bryteren" så blir det forhåpentlig vis lettere på eksamensdagen ettersom du er vant til engelsk. Tuusen takk for svar! Holder nå på å gå gjennom tidligere tentamener og retter de osv! Lenke til kommentar
olebrumm00 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Ser ikke ut som det er mye aktivitet her, anbefaler at du ser på denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1724258&page= 1 Lenke til kommentar
slettetslettet Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Da har vi fått forbredelseshefte da, hva tenker dere om temaet? Lenke til kommentar
johanneus Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Da har vi fått forbredelseshefte da, hva tenker dere om t Synes det var helt greit. Kunne vært bedre, men kunne vært myyyye verre! Lenke til kommentar
Asuna Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Jeg vil ikke si meg glad i temaet i år.... I følge læreren så skulle det være 10 sider, men det er mange flere. Uansett, hva skjer med at vi må gå igjennom temaet uansett? ... Håper dere vet en fin måte å øve på eksamen på, uten å lese i forberedelses hefte. Lenke til kommentar
thallchez Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Hei, jeg heter Thallchez. Jeg er veldig fornøyd med å komme opp i engelsk skriftlig eksamen! I år er det litt usikkerhet rundt temaet til oss. Kan noen hjelpe oss med å si hva temaet er? Gjerne gi oss et lite sammendrag... Hilsen Thallchez fra Stokkan Ungdomsskole. Jeg ønsker dere alle lykke til!! Jeg elsker dere<33 Lenke til kommentar
JegErEnBananHengeriEtTre Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Hei, jeg heter Thallchez. Jeg er veldig fornøyd med å komme opp i engelsk skriftlig eksamen! I år er det litt usikkerhet rundt temaet til oss. Kan noen hjelpe oss med å si hva temaet er? Gjerne gi oss et lite sammendrag... Hilsen Thallchez fra Stokkan Ungdomsskole. Jeg ønsker dere alle lykke til!! Jeg elsker dere<33 hei tallchez jeg synes det er bra at du er fornøyd med det du har kommet opp i engelsk skriftelig. temaet er "around the world: exploring some english-speaking countries" Lenke til kommentar
HjerteHjerte Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Temaet for eksamenen i år er Around the World: Exploring some English-speaking Countries. og jeg lurte på om noen hadde non tips eller noe sånt til meg? landene vi skal fokusere på er Jamaica, Nigeria og India. Lenke til kommentar
NORSK-NORSK-NORSK Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Hvordan gikk det med dere på eksamen? Dersom dere også er kommet opp i både hovedmål og sidemål kan dere sjekke ut disse forumene: http://www.diskusjon...owtopic=1725481 skriftlig eksamen i norsk hovedmål VG3 - 2016 http://www.diskusjon...owtopic=1725480 skriftlig eksamen i norsk sidemål VG3 - 2016 Lenke til kommentar
LenoLano Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Hei Jeg lurte på om husker dere hva slags oppgaver fikk dere???????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå