Roar Kneppen Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Fytte........ Gla' jeg ikke bor på en plass som kan skilte med bare tre måneder dårlig sleaføre. Her kunne du kanskje ha skalka av enda litt til i topp for her tror jeg grunnregelen som sier 1/3 av bildet til himmel hadde gjort seg bra. Roar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Fint landskapsbilde tatt på selveste nasjonaldagen. Ramma passet godt, synes jeg. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Nei og atter nei. Å bo i Vestfold må være som plomma i egget. Morsomt å se hvordan det kan være i andre deler av landet. Så når du legger ut bilder av midnattsolen og lange lyse netter om en liten stund, ja da er vi misunnlige her nede i sør. 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 18. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2016 Fytte........ Gla' jeg ikke bor på en plass som kan skilte med bare tre måneder dårlig sleaføre. Her kunne du kanskje ha skalka av enda litt til i topp for her tror jeg grunnregelen som sier 1/3 av bildet til himmel hadde gjort seg bra. Roar Ja, det er sant! Takk for komentaren Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 18. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2016 Nei og atter nei. Å bo i Vestfold må være som plomma i egget. Morsomt å se hvordan det kan være i andre deler av landet. Så når du legger ut bilder av midnattsolen og lange lyse netter om en liten stund, ja da er vi misunnlige her nede i sør. Det er litt tillig å send bilder fra midnattsolen men, om ikke så lenge kanskje det bli det. Takk for komentaren Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 18. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2016 Fint landskapsbilde tatt på selveste nasjonaldagen. Ramma passet godt, synes jeg. Mvh Fredrik Takk for kommentaren Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 17. mai rapport av det verste slaget, - værmessig. Ellers et godt bilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg