SirreStrikk Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Da har jeg slipcase bøkene! Første bok er US versjonen, mens resten er UK. Første boken lik de fra UK er umulig å finne til lavere pris enn typ 6-7 hundre euro. Så da ble det den fra US, som også virker å være en smule sjelden. Fikk den for 35$ fra en bokhandel i NY. Resten av bøkene ble kjøpt fra en kar på finn Disse skal selvfølgelig ikke leses, og bare stables i bokhylla 4 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Hva er poenget med å ha en bok du aldri skal lese? 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Hva er poenget med å ha en bok du aldri skal lese? Hva er poenget med å ha frimerker som man aldri poster? 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Hva er poenget med å ha en bok du aldri skal lese?Hva er poenget med å ha frimerker som man aldri poster?Gir like lite mening. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Hva er poenget med å ha en bok du aldri skal lese?Hva er poenget med å ha frimerker som man aldri poster?Gir like lite mening. Så hva var meningen med posten du skrev? Ja du tenkte riktig: Gir like lite mening. 1 Lenke til kommentar
SirreStrikk Skrevet 18. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) Hva er poenget med å ha en bok du aldri skal lese? Jeg har bøkene i paperback format. Verdien på slipcase bøkene går raskt ned om de viser slitasje. Ser ikke bort i fra at jeg selger de ved en senere anledning Verdien på slipcase bøkene fra UK er fortiden på 200-300 euro pr bok hos amazon. Jeg betalte 1400NOK for alle 4 Endret 18. mai 2016 av SirreStrikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå