Brattus Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Hei Har et 5.0 anlegg som jeg skal selge, men usikker på pris..Det er helt uten skader og er brukt veldig lite siste årene til litt musikk og litt film PSB T65PSB C60PSB Ambient IIGir med kabler o.l da jeg ikke trenger dette lenger Tipper de er rundt 5 år nå? ---------------------------- Har også en Yamaha RX765, hva er verdien på denne nå?Tipper den er rundt 6 år Jeg regner med jeg får mest for det om jeg selger det seperat Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Yamaha RX765 Tja mellom 2000-3000 kr kanskje? Avhenger om kjøper prioriter 7.1 og full Hd eller 5.1 og 4k? Da det finnes sony STR-DH550 den støtter 4k. Ellers er jeg usikker på høytallene selv, tror ikke høytaller faller så mye i verdi kanskje trekke fra 30-50% fra ny pris? Avhenging hvor mye det er brukt, hvordan det ser ut? Slitt etc. Da det sier mest om verdien. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Går du på http://www.hifishark.com/ og søker opp produktene dine der, får et hint om hva de legges ut for på ulike bruktmarkeder. Norge er faktisk ganske rimelig i denne sammenhengen, så du trenger ikke legge på noe for å finne norsk pris. Har sett ofte det motsatte. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 18. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) Takk for svar! Da var de verdt endel enn jeg trodde og det er jo bra Høtalerene ser omtrent helt ubrukt ut og er heller ikke så veldig mye brukt Flyttet på dem 2-3 ganger iløpet av de siste 5 årene Er det noen plass man kan finne tidligere veiledende pris eller hva høytalere har blitt solgt for tidligere?Er jo noen år siden de ble kjøpt og de blir jo ikke solgt lenger (Da var jeg over 1000 innlegg ) Endret 18. mai 2016 av Brattus Lenke til kommentar
Pop Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Vel, hva de er verdt utover affeksjonsverdi er det kun markedet som bestemmer. Så det er mange drømmepriser på f.eks. Finn. Men man merker jo om man får solgt dem eller ikke. Så senker man prisen til man får solgt, og det kan ofte gå mye lenger ned enn man trodde på forhånd. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 8. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2017 Fikk solgt frontene for 2000,-Senteren gikk for 1200,-Så mindre enn jeg hadde håpt, vertfall for frontene. Men satt de litt og litt ned på Finn helt til noen "bet på" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå