william_a_ Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 hei, jeg har et AMD Radeon R9 200 Series skjermkort, men jeg vil vite eksakt hvilket skjermkort jeg har. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Jeg *tror* det skal være mulig om du åpner driveren og går inn på System -> Hardware og googler det som står under SubSystem ID (F.eks. amd 0b36 for min del). Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 (endret) gpu-z (https://www.techpowerup.com/downloads/2699/techpowerup-gpu-z-v0-8-8) det fikser biffen. cpu-z gør det samme for cpu. veldig bra små og enkle program. Endret 17. mai 2016 av Spirre Lenke til kommentar
william_a_ Skrevet 17. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2016 Tusen takk for hjelpen (brukte Spirre sin metode, den virket enklest ) Fant ut at jeg har et GIGABYTE R9 270X WindForce 3X OC skjermkort. Det er vel på tide med en oppgradering snart Lenke til kommentar
Dreamfault Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Ja, det kan være på tide. Både AMD og nVidia slipper nye skjermkort i løpet av kort tid. NVidia har allerede begynt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå