Miss_star Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Jeg har etter jeg har tenkt litt funnet ut det ikke kan bli for dyr telefon, men har klart å vingle meg innpå disse to telefonene. Noen innspill om hvilken jeg bør velge? Telefonen brukes som en telefon: Sosiale medier, teksting, ringing, surfing og musikk. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Jeg har etter jeg har tenkt litt funnet ut det ikke kan bli for dyr telefon, men har klart å vingle meg innpå disse to telefonene. Noen innspill om hvilken jeg bør velge? Telefonen brukes som en telefon: Sosiale medier, teksting, ringing, surfing og musikk. Jeg hadde kjøpt denne. https://prisguiden.no/produkt/huawei-honor-5x-248957 Lenke til kommentar
poffer Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Synes denne (moto G4 plus) ser veldig lovende ut. (leste et annet sted at disse blir tilgjengelig i løpet av denne mnd) Motorola kjører nesten ren android og er kjappe med å oppdatere sine telefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå