Nizzen Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Sitter og kikker litt på custom kortene som har begynt å komme. Ser at EVGA sitt FTW Gaming har 10+2 PCB. Trenger man virkelig mer enn 10+2 for å overklokke greit? Er det noen vits å legge ekstra penger i et classy for å få 14+3? Hvor mye mer OC får man av dette med kjøleren som kommer med, sånn typisk (980 erfaringer)? Tenker litt på plassen i PC-en min. Vet ikke om jeg har plass til 30cm+ lange kort, da må det omarrangeres litt i kabinettet hvertfall. Det er jo dette vi skal teste nå, så du må nok vente 14 dager for svar på dette Eneste som hjalp for maxwell var å holde korta under 70 grader hele tiden. Mere spenning hjalp kanskje 20-50mhz Classy er mest for ln2, men det vet jo de fleste. 780/780ti classy skalerte bra med spenning, så disse var konge på vann Jeg har bare noen få tanker med LN2 og må spare vannet i brønnen til tørketidene som kommer, så det blir nok luftkjøling på meg Men da får jeg vente og se når tester kommer. Hadde vært gøy å passere 2GHz, og kan jeg det med 10+2 og luft så er jeg meget fornøyd Det jobbes med å få mekket my versjon av bioseditor for Pascal. Den for Maxwell funker ikkje med Pascal. Bios har de iallefall fått ekstraktet. Vi må jo satse på MINIMUM 2300mhz med høyere powerlimit. 2500mhz Skal vi nok klare etterhvert 1 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Sitter og kikker litt på custom kortene som har begynt å komme. Ser at EVGA sitt FTW Gaming har 10+2 PCB. Trenger man virkelig mer enn 10+2 for å overklokke greit? Er det noen vits å legge ekstra penger i et classy for å få 14+3? Hvor mye mer OC får man av dette med kjøleren som kommer med, sånn typisk (980 erfaringer)? Tenker litt på plassen i PC-en min. Vet ikke om jeg har plass til 30cm+ lange kort, da må det omarrangeres litt i kabinettet hvertfall. Det er jo dette vi skal teste nå, så du må nok vente 14 dager for svar på dette Eneste som hjalp for maxwell var å holde korta under 70 grader hele tiden. Mere spenning hjalp kanskje 20-50mhz Classy er mest for ln2, men det vet jo de fleste. 780/780ti classy skalerte bra med spenning, så disse var konge på vann Jeg har bare noen få tanker med LN2 og må spare vannet i brønnen til tørketidene som kommer, så det blir nok luftkjøling på meg Men da får jeg vente og se når tester kommer. Hadde vært gøy å passere 2GHz, og kan jeg det med 10+2 og luft så er jeg meget fornøyd Det jobbes med å få mekket my versjon av bioseditor for Pascal. Den for Maxwell funker ikkje med Pascal. Bios har de iallefall fått ekstraktet. Vi må jo satse på MINIMUM 2300mhz med høyere powerlimit. 2500mhz Skal vi nok klare etterhvert Damn! Skal følge med på deg, Nizzen. Du ender vel opp med 2-3stk i SLI du tenker jeg? Lenke til kommentar
kennethx Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Hvorfor er ikke Titan X med i sammenligningslisten? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Hvorfor er ikke Titan X med i sammenligningslisten? Frodi de ikkje har et Titan X liggende Lenke til kommentar
Knuttz Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Hvorfor har dere oppført " Kommer snart rimeligere versjoner " under minus på konklusjon? Er det dumt? Ja. FE burde ikke koste mye mer enn "billigere" versjoner bare pga utseende.. Har da vel aldri vært at man kjøper FE pga utseende heller. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Noen som kan forklare dette? Gir lite mening for meg hvertfall Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Noen som kan forklare dette? Gir lite mening for meg hvertfall Capture.JPG Pris er det du betaler for et produkt. Verdi er det du får ut av produktet. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 nesten 8000kr? hva i ... E ser at dette er et bra og kjappt kort, men nesten 8000? er jo som regel Ti eller Titan priser det :S (titan z trur e kosta ca 10 da det kom) Bare å vente ca 1/2 år så er prisen nede i det halve og innen 1 år så kommer det et enda råere kort og da blir de enda billigere Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Bare å vente ca 1/2 år så er prisen nede i det halve og innen 1 år så kommer det et enda råere kort og da blir de enda billigere Innen 8 måneder kom det et kort som var bedre ja. 1080ti kom. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Bare å vente ca 1/2 år så er prisen nede i det halve og innen 1 år så kommer det et enda råere kort og da blir de enda billigere Det skjedde aldri det. Laveste har vel vært litt over 5000 på tilbud, selv etter at 1080TI kom på markedet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Fordi folk fortsatt kjøper 1080 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Fordi folk fortsatt kjøper 1080 Fordi Nvidia ikke har noen reelle konkurrenter Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 https://www.proshop.no/Grafikkort/Gainward-GeForce-GTX-1080-Ti-Founders-Edition-11GB/2586558?utm_source=tekno&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite litt off topic men dette må da være feilpriset? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 (endret) Bare å prøve å kjøpe det Blir nok som med CDON at du ikke får den. Endret 22. juli 2017 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå