Smedsrud Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 GTX 1080 er virkelig et nestegenerasjons grafikkort, men også prisen tar et stort steg.TEST: Nvidia GeForce GTX 1080 «Founders Edition» 3 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 (endret) WoW! Dette er jo helt vanvittig Kommer nok selv til å vente på 1060, men svarte dette var imponerende. Banker jo alt på markedet i DX12 også med stor margin. Dobbel FPS vs AMD Fury i Tomb Raider med DX12 er jo vilt Endret 17. mai 2016 av LoveAmiga 1 Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 nesten 8000kr? hva i ... E ser at dette er et bra og kjappt kort, men nesten 8000? er jo som regel Ti eller Titan priser det :S (titan z trur e kosta ca 10 da det kom) Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 nesten 8000kr? hva i ... E ser at dette er et bra og kjappt kort, men nesten 8000? er jo som regel Ti eller Titan priser det :S (titan z trur e kosta ca 10 da det kom) *Founders edition. De billigere versjonen kommer snart. 1 Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 nesten 8000kr? hva i ... E ser at dette er et bra og kjappt kort, men nesten 8000? er jo som regel Ti eller Titan priser det :S (titan z trur e kosta ca 10 da det kom) *Founders edition. De billigere versjonen kommer snart. For åss som kjører sort/grønn er FE den modell vi vill ha.. veldig skjeldent det er sort/grønn modeller i skjermkort i dag.. som regel kun rødt/sort og hvite eller røde leds på siden. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Nizzen Skrevet 17. mai 2016 Populært innlegg Del Skrevet 17. mai 2016 Send kortet til meg, så kan jeg overklokke for dere 10 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 nesten 8000kr? hva i ... E ser at dette er et bra og kjappt kort, men nesten 8000? er jo som regel Ti eller Titan priser det :S (titan z trur e kosta ca 10 da det kom) *Founders edition. De billigere versjonen kommer snart. For åss som kjører sort/grønn er FE den modell vi vill ha.. veldig skjeldent det er sort/grønn modeller i skjermkort i dag.. som regel kun rødt/sort og hvite eller røde leds på siden. Ser skjermkortet mitt en gang pr år, så det bryr meg lite 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Smedsrud Skrevet 17. mai 2016 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 17. mai 2016 Send kortet til meg, så kan jeg overklokke for dere Haha, det vil vi gjøre selv! Vi fikk ikke overklokkingsverktøyet fra Nvidia før søndag morgen, så det kommer en egen sak om overklokking av GTX 1080 i alle fall innen torsdagen er på hell. 10 Lenke til kommentar
Xemonoid Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Jeg anbefaler å Ikke oppgradere før 3-parts kort kommet (asus, msi, zotac, gigabyte etc)... Jeg vil heller ikke gjøre det helt før Amd kommer med sine topp kort enda, Ja Amd blir sene men de har noe på gang og det vil bli mer konkurranse i markedet enn det har vært før når GTX 980 og 980TI kom ut. Min mening. 2 Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 nesten 8000kr? hva i ... E ser at dette er et bra og kjappt kort, men nesten 8000? er jo som regel Ti eller Titan priser det :S (titan z trur e kosta ca 10 da det kom) *Founders edition. De billigere versjonen kommer snart. For åss som kjører sort/grønn er FE den modell vi vill ha.. veldig skjeldent det er sort/grønn modeller i skjermkort i dag.. som regel kun rødt/sort og hvite eller røde leds på siden. Ser skjermkortet mitt en gang pr år, så det bryr meg lite Det er deg For meg skal det se like fint ut på bordet som inni! 1 Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Jeg anbefaler å Ikke oppgradere før 3-parts kort kommet (asus, msi, zotac, gigabyte etc)... Jeg vil heller ikke gjøre det helt før Amd kommer med sine topp kort enda, Ja Amd blir sene men de har noe på gang og det vil bli mer konkurranse i markedet enn det har vært før når GTX 980 og 980TI kom ut. Min mening. Helt ærlig trur e ikke AMD er i racet dette gangen heller da de forsatt er på GDDR5 or ikke GDDR5X. Men vet aldri.. men er lenge sida AMD var interresant for meg ivertfall :/ Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 (endret) Da var 2x980Ti solgt Bare å se hvilke butikker som får inn kortene mine først da.... Noen som har noe innsidetips på når de blir tilgjengelige i norske nettbutikker? Endret 17. mai 2016 av gthaman Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Må tro hva de skal ta til pris når vi får virkelige toppkort ? tenker det blir kos med AMD til 299usd Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Hvorfor har dere oppført " Kommer snart rimeligere versjoner " under minus på konklusjon? Er det dumt? Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Hvorfor har dere oppført " Kommer snart rimeligere versjoner " under minus på konklusjon? Er det dumt? Ja. FE burde ikke koste mye mer enn "billigere" versjoner bare pga utseende.. 1 Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Hvorfor har dere oppført " Kommer snart rimeligere versjoner " under minus på konklusjon? Er det dumt? Ja. FE burde ikke koste mye mer enn "billigere" versjoner bare pga utseende.. Billigere versjoner er vel positivt eller? Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Hvorfor har dere oppført " Kommer snart rimeligere versjoner " under minus på konklusjon? Er det dumt?Ja. FE burde ikke koste mye mer enn "billigere" versjoner bare pga utseende.. Billigere versjoner er vel positivt eller? Det er ikke bare det som er poenget! Ja billig er bra, men det burde ikke være slik! Når de "billige" versjonene kommer til å ha bedre kjøling o.l Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Utgangspunktet mitt ercat jeg kjøpte meg MSI 980 TI, er det noe jeg bør angree? Og kommer faktisk til å ligge i 6000 klassen? Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 hmm. lurer på om det blir kanskje lit smart å vente en stund? skal ha meg Battlefield 1, tenker et 1080 hadde gitt en god boost der vente til amd har komt ut med sitt, så vi får litt konkuranse på prisen Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Antar at dere ikke måler støy , men hvordan oppleves denne biten mens man spiller? Jeg vil anta at kjøleløsningen er nok til å kjøle ned kortene uten at det blir for ille? Hadde jeg personlig hatt et 980 Ti tror jeg ikke jeg hadde kjøpt dette kortet med det første , derimot har man noe eldre som 770/780 eller 2xx serien til Amd er jo disse kortene absolutt noe man kan vurdere... Prisen derimot.... Ugh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå