sussss Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Den dejlige årstid for mange Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Åhh! Hvor er de gule marker deilige!! Flott bilde igjen Suss! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 17. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2016 Åhh! Hvor er de gule marker deilige!! Flott bilde igjen Suss! Tusind tak Helene :-) ja de marker bliver man ikke træt af Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Ja, disse danmarkbildene dine er jo skikkelig gode, Suss! Flott med det gule og grønne mot den blå himmel! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 17. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2016 Ja, disse danmarkbildene dine er jo skikkelig gode, Suss! Flott med det gule og grønne mot den blå himmel! Mvh Fredrik Tak Fredrik for hyggelig kommentar :-) ja du sagde jo at jeg skulle sende noget ind ...det gjore jeg så hilsen Suss Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Nydelig landskapsbilde med alt det jeg erindrer fra utallige danmarksturer : Sol og sommer med blå himmel over de rapsgule jordene . Dette var et hyggelig flashback - det er deilig å være Norsk i Danmark . Mvh Alec Lenke til kommentar
sussss Skrevet 18. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2016 Nydelig landskapsbilde med alt det jeg erindrer fra utallige danmarksturer : Sol og sommer med blå himmel over de rapsgule jordene . Dette var et hyggelig flashback - det er deilig å være Norsk i Danmark . Mvh Alec Mange tak Alec...herligt at du fik nogen danske minder frem :-) Hilsen Suss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Herlige farger. Her er jeg litt inne på et kutt nede slik at diagonalen som deler det tørre gresset og det mørke grønne går ut på nedre ramme. Men det får vel herrene Smaken og Baken bestemme. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Igjen et fint landskapsbilde fra Danmark. (Må betraktes i fullstørrelse). Mvh Ragnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 19. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2016 Igjen et fint landskapsbilde fra Danmark. (Må betraktes i fullstørrelse). Mvh Ragnar Takker Roar og Ragnar :-) for Jeres tilbagemelding hyggeligt hilsen Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg