Gå til innhold

4 mp kamera under 4500?

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter nytt digitalakamera, og jeg lurer på om noen kan helpe meg å finne kameraet som passer for meg.

Må ha min 4 m.pix, og 3x optisk zoom. Det må ha blender og lukker prioritet, og prisen bør helst være rundt 4500,- inkl. oppladdbart batteri og 128 mb minnebrikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er sjelden du finner kameraer med 128mb minnebrikke inkludert. De fleste gir vel med 32 eller mindre.

Hvis det er et kompaktkamera du skal ha kan jeg anbefale Canon Digital Ixus 400. Det skal du få for ca den prisen, men som sagt bare med 32mb Compact Flash.

Jeg kjøpte mitt for et par uker siden, betalte 4300 og er kjempefornøyd. Det tar skarpe og klare bilder med god fargegjengivelse. Ikke er det særlig vanskelig å bruke heller, sånn som mange prøver å påstå. Kanskje det er tungvint å bruke manuell-funksjonen, men den bruker jeg ikke likevel.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Konica Revio KD-420 til 2.999 på Japan photo igår. Avslag 1.500 fra til midten av des. sa de. Dette skulle ha alt du ber om ikl oppladbart batteri. Innenfor 4,500 skulle du få et bra minnekort. Jeg skal kjøpe via en nettbutikk 258 Mb. Jeg har ikke fått gjort så mye med det enda rimeligvis, men det ser lovende ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...