Fotoskrulla Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Stein i havgapet III Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Trodde først du hadde brukt laaang lukkertid på havet, men oppdaget fort at det kan være snø, is eller sand. Heller mest mot rester av vinter. Dette tror jeg godt kan være som det er uten min innblanding. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2016 Trodde først du hadde brukt laaang lukkertid på havet, men oppdaget fort at det kan være snø, is eller sand. Heller mest mot rester av vinter. Dette tror jeg godt kan være som det er uten min innblanding. Roar Hei Roar, Bildet er tatt 9 mai,så noen rest av vinter er det ikke, bare vanlig sand denne gangen. Håper du får en fin 17 mai,samme gva du finner på Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Trodde også du hadde brukt lang lukker tid her. Dette bildet likte jeg veldig godt. Gratulerer så mye med dagen i et av de beste land i verden. La oss håpe vi kan fortsette å ha det. Se bare til vårt naboland, skremmende! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2016 Trodde også du hadde brukt lang lukker tid her. Dette bildet likte jeg veldig godt. Gratulerer så mye med dagen i et av de beste land i verden. La oss håpe vi kan fortsette å ha det. Se bare til vårt naboland, skremmende! Hei Jarle! Nei da, ikke spesiellt lang lukkertid her. Det er bare myk og fin sand...til og med med fotspor i.. Veldig hyggelig at du likte det Håper du får en finfin dag! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Kun et stribe af fodspor...rigtig dejligt motiv her og fint lys i sandet :-) hilsen Suss Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Supert bilde og flott motiv, Helene!! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Sier som Tina T: "Simply the best", og det gleder dette bildet i serien din og landet vi bor i:-) Håper det kan fortsette, slik at vi kan ta vare på alle, og særlig de som trenger det lille ekstra. Det har vi råd til, og det er også en del av den Norske folkesjela! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Nydelig strandlandskap flott komponert med flott bruk av lys/skygge og en fin og naturlig fargepalett . Samt en flott skyet himmel . Når ble komprimeringen et problem? , du har jo lagt ut bilder lenge som er tatt med a7'en . Den har jo 36 mp oppløsning .og det gir i utgangspunktet for store billedfiler for dette forumet . Som jeg tidligere nevnte har RX1r II min 42 mp oppløsning og da er jeg nødt til å komprimere. Mvh Alec Lenke til kommentar
tho-myh Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Jeg liker dette! Flott bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg