uzzy Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Hei, jeg har hatt min w211 bilen inne på lakkering. Blant annet ble det lakkert bakfanger, siden den dagen begynte jeg å få problemer med sentrallås. Sentrallås knappen på nøkkelen virker om natta men ikke om dagen, og selv om på natta virker den bare hvis jeg står ved førerdøren og sikter nøkkel mot dørhåndtaket. Mens på dagen slutter den å fungerere i det hele tatt. Jeg har to nøkkler har prøvd begge og samme resultat. Har byttet batterier på de begge også. Sentrallås selv fra knappen inne i bilen fungerer uten problem. Det virker som at signalen fra nøkkelen blir ikke motatt av bilen. Foresten bilen starter akkurat som den skal, og ikke noe annet som er uvanlig med bilen. Leste på nette et sted at folk får problemer med radio når de får et slikt problem, men hos meg fungerer radioen helt normalt. Jeg tror at lakkerer/oppretteren har klart å gjøre noe feil når han demonterte/monterte bakfanger. Men vil være sikker, om noen her vet hvilket kabler jeg ber setter? Noen bilder hadde vært fint. Takker alle på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå