Gå til innhold

WYSIWYG-editoren... Registrerer ikke "nedrykk" etter quote

Anbefalte innlegg

Du har et quote i innlegget, så skal du skrive tekst under, men det er umulig å plassere markøren under quoten.

Eksempel:

Bingo, bango, bongo, bish, bash, bosh!

Her skal du skrive, men markøren havner INNI quote til tross for at du har laget nedrykk i "manuell editor", har vært sånn i evigheter, skjønner ikke at det ikke blir fikset.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker her, trykker bare enter så..

Så kommer det et nytt quote under, isteden. (SeaMonkey). Denne editoren er totalt bork.

Edit: Når det virker som det skal må man trykke enter to ganger, men ofte blir det bare feil uansett. Hvor vanskelig kan det være å sette word wrap på bb-code editoren?

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

Funker her, trykker bare enter så..

Hvilken nettleser bruker du?

Det fungerer her om jeg trykker enter to ganger som Emancipate sier. I mitt hode er dette en work-around, ikke en feature. Det er totalt unaturlig å sette markøren inni sitatet når du skal svare på det. Faktisk skulle enter ha ført til nedrykk inni sitatet, ikke at markøren hopper utforbi.

Bruker Chrome.

Men editoren sletter fortsatt nedrykkene når jeg endrer editormodus fra manuell til WYSIWYG.

Var så mye enklere før når man bare kunne markere tekst, og eksempelvis trykke på bold-knappen, så kom det BB-kode rundt. Denne nye editoren er noe herk for å si det pent. Sorry for at jeg sier det.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...