smort1 Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Rett fra søpla! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Synd gubben til venstre ikke kunne være litt kjappere på foten og kommet seg skikkelig inn i bildet. Ellers artig vinkling på kjent motiv! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2016 Synd gubben til venstre ikke kunne være litt kjappere på foten og kommet seg skikkelig inn i bildet. Ellers artig vinkling på kjent motiv! Takker, Helene! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Nå kunne jeg kanskje tenkt meg å vært han som kommer rett fra søpla og inn fra venstre foruten. Men da hadde jo ikke bildet blitt like spesielt så han blir nok værende der ute i fiskeøyekroken. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2016 Nå kunne jeg kanskje tenkt meg å vært han som kommer rett fra søpla og inn fra venstre foruten. Men da hadde jo ikke bildet blitt like spesielt så han blir nok værende der ute i fiskeøyekroken. Roar Takker, Roar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg