Miss_star Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 (endret) Nå skrev jeg feil i overskriften. Jeg liker ikke størrelsen på Samsung edge s7 da den er for stor. Men har sett på samsung s7 vs samsung s6 edge. Hva er hovedforskjellene på disse? Jeg liker den buende kanten som edge har men selvsagt blir det for dumt å gå for s6 edge om s7 (ikke edge) er mye bedre. Endret 16. mai 2016 av Miss_star Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Nå skrev jeg feil i overskriften. Jeg liker ikke størrelsen på Samsung edge s7 da den er for stor. Men har sett på samsung s7 vs samsung s6 edge. Hva er hovedforskjellene på disse? Jeg liker den buende kanten som edge har men selvsagt blir det for dumt å gå for s6 edge om s7 (ikke edge) er mye bedre. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1705287 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Nå skrev jeg feil i overskriften. Jeg liker ikke størrelsen på Samsung edge s7 da den er for stor. Men har sett på samsung s7 vs samsung s6 edge. Hva er hovedforskjellene på disse? Jeg liker den buende kanten som edge har men selvsagt blir det for dumt å gå for s6 edge om s7 (ikke edge) er mye bedre. S6 er ikke noe bedre enn S6 Edge på noe som helst. Det samme gjelder vel S7 modellene. Men om Edge er verdt prisforskjellen er jeg mindre sikker på. S7 er nok en del bedre på alt enn S6 som jeg har, og prisforskjellen er da ikke så stor? Personlig synes jeg edge kanten bare er i veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå