thyes Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Hei! Vi er en liten gjeng som planlegger å ta oss en guttetur i sommer, slutten av juli/begynnelsen av august. Det blir nok Europa av et eller annet slag, da vi sannsynligvis kommer til å være i bare en ukes tid. Vi har åpenbart ikke helt bestemt oss for hvor vi vil dra, men kriteriene er: - varmt klima, sol og bading - bra uteliv - fine priser, billig mat osv - ikke noe charterparadis hvor majoriteten er pensjonister En storby frister også for min del, sålenge det er strender og slikt i nærheten. Noen som har gode reisetips å dele? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Portugal er mitt første valg, bl.a pga trygghet. Og priser i den "vestlige" delen av Europa. 1 Lenke til kommentar
thyes Skrevet 16. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2016 Vi har tenkt litt på Portugal, men han ene kompisen min har vært der før, og mener det er kaldt i havet der Men takk for tipset! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Kroatia da? og mener det er kaldt i havet der Kutt ut slike venner da.. ^^ 1 Lenke til kommentar
thyes Skrevet 16. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2016 Kroatia er notert, takk igjen! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 (endret) Feriehus ved stranden på Sønderjylland. Det blir grisevarmt der nede på den tiden av året, og Danmark er bare koseligst. Kjør til Flensburg, fyll bilen med drikkevarer og kjør tilbake. Kanskje ikke sydenvarmt i vannet, men jeg synes dere sa guttetur? Endret 16. mai 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
thyes Skrevet 16. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2016 Vi sikter nok på å komme oss litt lengre ut i den store verdenen, men ellers et bra forslag Isbilen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Den store verden er oppskrytt. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 18. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2016 Da kan det se ut som det blir Kroatia, nærmere bestemt Split Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå